Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bijna een jaar

30-6-2011 6:45:56
Hallo allemaal,
Een maand geleden hebben we beslist te trouwen en we zijn momenteel begonnen aan de voorbereidingen, maar ik schrik ervan hoever jullie al staan voor een huwelijk dat pas over een jaar of langer plaats vindt! Dus, onze datum is normaal 1 juni 2012, maar ik schiet nu al in de stress. Vanaf vandaag gaan we verschillende zalen bezoeken en ik ben heel erg benieuwd wat er uit de bus zal komen, maar ik hou jullie op de hoogte, ik vind het ook fantastisch om jullie verhalen te lezen...
Aan iedereen alvast van harte proficiat!

Elli
1-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 443

francis
6-7-2012
 Meld misbruik30-6-2011 8:07:36

hey van harte met jullie voorgenomen huwelijke

ja ik heb ook als geregeld wat ik kom regelen. maar we kunnen nu niet veder we moeten wachten tot we onze ondertrouw hebben gehad, maar je kan pas 1 jaar van de worden ( 12-08-11 ) en op 8-10-11 ga ik kijken voor me jurk.

nou veel plezier en succes met de voorbereiding
( tip laat je toekomstig ook mee denken en laat hem ook wat uit voeren dat voorkomt ook stress)

francis

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik30-6-2011 8:29:13

Dikke proficiat!

Maak je maar geen zorgen over die planning . Wij beslisten in oktober 2010 om dit jaar te trouwen en het werd 1 juni: een goede 7 maanden om alles voor te bereiden dus. En jawel... het is goed gelukt!! Als ik eerlijk mag zijn, ik ben blij dat het niet langer heeft hoeven duren, want eens onze locomotief vertrokken was, had ik niet veel zin meer in 'pauzes' .

Veel plezier bij jullie voorbereidingen!!

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik30-6-2011 10:22:44

Een dikke proficiat!

Wij trouwen op 1 september en het enige dat al geregeld is is de trouwzaal. Ik denk dat ik nu wel nog een paar maanden zal wachten om terug iets te regelen voor de trouw aangezien we eerst willen verhuizen. Het zal ons ook wel lukken :)

Ellen
30-6-2012
 Meld misbruik30-6-2011 13:50:54

Don't worry, was gisteren ook exact een maand verloofd en trouw op 30/06/2012 (nog exact een jaartje!!)
En zo ver staan we ook nog niet hoor! De Kerk en zaal ligt vast, voor de rest hebben we al veel ideen maar nog niks staat vast.

Ik zal alles op het gemak proberen te regelen, geen zin in stress een jaar op voorhand, gewoon af en toe iets vastleggen. Kijken voor het ene en vastleggen, dan naar het andere... maar geen 10 dingen in een week tijd proberen te regelen

Er zal dan nog wel stress genoeg komen :-)

Nog veel succes met de voorbereidingen!!

Groetjes

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik1-7-2011 7:05:42

Bedankt allemaal, voel me heel erg welkom hier. En trouwens, jullie ook proficiat he :)

We zijn begonnen met het bekijken van zalen maar ik val dus wel plat achterover van die prijzen... ik hoop dat we iets kunnen vinden dat we kunnen betalen. Wat een impact kan zo een impulsieve beslissing hebben om na 15 jaar samen te zijn toch nog te trouwen!

Groetjes,
Elli

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...