Terug naar overzicht
Hoi Darline, Ik bewonder je moed, echt waar. Als ik mijn mama was verloren, dan had ik de kracht niet gevonden denk ik, om toch door te zetten. Dus voor jou een dikke chapeau. Want ik ben zeker dat ze daar van boven naar je toe kijkt en trots is op de vrouw die ze heeft doorgebracht. Is dat kindje op de foto trouwens jullie kindje? Precies een lieve hé... die zal jou nu veel sterkte geven en veel liefde... Ik zou zeggen, geniet van je dag!!!xxxFilipa
Je doet dat goed, Darline! Ik ben echt blij voor jou dat je terug wat moed bijeen hebt kunnen rapen en jullie nu naar jullie trouwdag kunnen toeleven, al zal het wel iets serener zijn nu...
Hey, Inderdaad geniet met volle teugen..... Ik hoop dat de meeste mensen komen. Ikzelf en mijn verloofde hebben afgesproken (zijn mama is terminaal ziek, ALS) dat we onze trouw laten doorgaan als ze enkele weken voor onze trouw overlijd. Hoe moeilijk het ook is, plezante momenten mogen het leven niet verlaten. Er moet nog geluk zijn en plaats voor mooie momenten. Geniet van jullie mooi moment! Echt heel veel geluk samen.Ben echt blij dat jullie toch nog een plaatsje maken voor jullie trouwdag. Veel sterkte en groetjes Ellen
hallo,Dank u allemaal. @ Filipa: Ja,ja dat is onze kleine deugeniet. Hij is nu al 2 jaar. Alleen hij en onze neefjes ( in totaal 5) moeten hun kleren nog kopen. Weer iets dat ik normaal met ons mama ging doen. Nu zal het alleen zijn want mijn zusje kan elk moment bevallen van haar 4de dus zij heeft rust nodig. Groeten Darline