Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stand van zaken 2

29-6-2011 23:34:15
Hallokes,
Gisteren mijn laatste pas gehad en nu hangt mijn kleed bij mijn zuster. Het is echt prachtig en had natuurlijk een zeer moeilijk moment. Ik moet zeggen de mensen van bruidsparadijs hebben ons perfect behandeld.. Ik weet dat er veel mensen over klagen maar ik kan geen slecht woord zeggen want anders zou ik liegen. We waren een uur te vroeg op de afspraak en we mochten zonder klagen of zuchten direct binnen en werden met geduld en liefde geholpen.Ik had er dingen gehuurd voor de trouw maar omdat we het nu kleiner gaan doen moest ik dat afzeggen. Ook dit begrepen ze volkomen en hebben ze direct correct geregeld ( geld terug gekregen, en niet in waardebonnen waar je toch niets mee bent). Dus ik ben heel tevreden over bruidsparadijs.

Heb vandaag ook mijn stoute schoenen aangetrokken en heb naar onze zaal gebeld waar we orgineel onze trouw gingen doen. Heb gevraagt of we een zaal konden huren om alleen maar een dansfeest te houden en voor de rest niets. Geen probleem en ze begrepen volkomen dat we van gedacht waren veranderd. en als we geen dj meer vonden gingen zij voor ons rond bellen.

Daarna nog eens alle moed bij een genomen ( ik haat bellen, laat liever iemand anders dat doen dan dat ik het moet doen) en naar onze orginele dj gebeld ook deze wou ons nog helpen.

Dan maar sms'en gestuurt naar een aantal vrienden en iedereen wa voor ons blij dat we toch iets gingen doen en de meeste hebben al positief geantwoord. Eén vriendin heeft moeten afzeggen omdat ze al andere plannen had gemaakt maar voor de rest komt er toch al 8 man en we hebben het pas om 20u doorgestuurt dus dat is perfect he.

voel me al veel "beter" en denk dat mijn dag toch nog een droom dag kan worden.
groeten
Darline

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 707

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 7:55:51

Hoi Darline,
Ik bewonder je moed, echt waar. Als ik mijn mama was verloren, dan had ik de kracht niet gevonden denk ik, om toch door te zetten. Dus voor jou een dikke chapeau. Want ik ben zeker dat ze daar van boven naar je toe kijkt en trots is op de vrouw die ze heeft doorgebracht.

Is dat kindje op de foto trouwens jullie kindje? Precies een lieve hé... die zal jou nu veel sterkte geven en veel liefde...

Ik zou zeggen, geniet van je dag!!!
xxx
Filipa

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik30-6-2011 8:36:14

Je doet dat goed, Darline! Ik ben echt blij voor jou dat je terug wat moed bijeen hebt kunnen rapen en jullie nu naar jullie trouwdag kunnen toeleven, al zal het wel iets serener zijn nu...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik30-6-2011 9:39:00

Hey,

Inderdaad geniet met volle teugen..... Ik hoop dat de meeste mensen komen.

Ikzelf en mijn verloofde hebben afgesproken (zijn mama is terminaal ziek, ALS) dat we onze trouw laten doorgaan als ze enkele weken voor onze trouw overlijd. Hoe moeilijk het ook is, plezante momenten mogen het leven niet verlaten. Er moet nog geluk zijn en plaats voor mooie momenten.

Geniet van jullie mooi moment! Echt heel veel geluk samen.
Ben echt blij dat jullie toch nog een plaatsje maken voor jullie trouwdag.

Veel sterkte en groetjes Ellen

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 11:23:03

hallo,
Dank u allemaal.

@ Filipa: Ja,ja dat is onze kleine deugeniet. Hij is nu al 2 jaar. Alleen hij en onze neefjes ( in totaal 5) moeten hun kleren nog kopen. Weer iets dat ik normaal met ons mama ging doen. Nu zal het alleen zijn want mijn zusje kan elk moment bevallen van haar 4de dus zij heeft rust nodig.

Groeten Darline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...