Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrrrrrrr

29-6-2011 19:21:53
Wij trouwen volgend jaar en vandaag is de eerste keer dat mijn ouders mijn schoonouders zullen ontmoeten. Mijn schoonouders komen eerst naar hier eten en daarna voor taart en koffie bij mijn ouders. Ze zijn ANDERHALF uur te laat! En ik kan het gaan uitleggen aan mijn ouders. Ze wilden nog bloemen kopen voor mijn ouders. Ze weten al een week of 3 dat het vandaag is en dan kan je toch op voorhand iets kopen? Waarom moet dat op het laatste moment? Hoe komt dat nu over, allez. Ik ben helemaal zenuwachtig, ik had me goed voorbereid maar nu ben ik echt in de stress geschoten. En mijn verloofde? Die zit spelletjes te spelen op zijn gsm en dat vind ik absoluut niet fijn!

Grace

Grace
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1031

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 19:26:12

troost en rustig blijven is gemakkelijker gezegd dan gedaan wellicht
komt wel goed!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 19:39:18

Das idd héééééél frustrerend!! Mijn ouders hebben ook de neiging constant te laat te komen... Ik krijg er iets van!Ik moet het dan altijd gaan oplossen... pffff

sterkte!

groetjes

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik29-6-2011 20:17:34

Onthoud goed, als het moment samen straks goed verloopt, zullen ze al snel vergeten zijn dat ze uur en half te laat zijn!! Niet mee inzitten!
Ik zou mij ook ergeren en mee inzitten van hoe dit overkomt, maar eigenlijk ben jij ook niet verantwoordelijk voor hun daden!
En eens het klikt tussen hen, zal het wel snel vergeten zijn!!

monica
26-8-2011
 Meld misbruik30-6-2011 11:45:23

En om hoe laat zijn ze nu aangekomen? Ik begrijp het niet ze moeten toch ook weten dat je vol zenuwen bent voor deze ontmoeting...
Hopelijk is voor de rest alles goed verlopen.
Groetjes

Grace
28-4-2012
 Meld misbruik30-6-2011 16:35:39

Uiteindelijk zijn ze aangekomen om halfacht. Hier even wat vlug gegeten en daarna naar mijn ouders. Gelukkig is alles goed meegevallen maar ik heb al tegen mijn verloofde gezegd dat hij ze echt op het hart moet drukken dat ze dat niet flikken op de trouwdag. Stel je voor!!!

Grace

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...