Terug naar overzicht
troost en rustig blijven is gemakkelijker gezegd dan gedaan wellicht komt wel goed!
Das idd héééééél frustrerend!! Mijn ouders hebben ook de neiging constant te laat te komen... Ik krijg er iets van!Ik moet het dan altijd gaan oplossen... pffff sterkte! groetjes
Onthoud goed, als het moment samen straks goed verloopt, zullen ze al snel vergeten zijn dat ze uur en half te laat zijn!! Niet mee inzitten!Ik zou mij ook ergeren en mee inzitten van hoe dit overkomt, maar eigenlijk ben jij ook niet verantwoordelijk voor hun daden!En eens het klikt tussen hen, zal het wel snel vergeten zijn!!
En om hoe laat zijn ze nu aangekomen? Ik begrijp het niet ze moeten toch ook weten dat je vol zenuwen bent voor deze ontmoeting... Hopelijk is voor de rest alles goed verlopen. Groetjes
Uiteindelijk zijn ze aangekomen om halfacht. Hier even wat vlug gegeten en daarna naar mijn ouders. Gelukkig is alles goed meegevallen maar ik heb al tegen mijn verloofde gezegd dat hij ze echt op het hart moet drukken dat ze dat niet flikken op de trouwdag. Stel je voor!!! Grace