Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester waasland

29-6-2011 14:06:01
Dag iedereen!

Ik zou graag willen weten of iemand op het forum hier een goede ceremoniemeester in het waasland weet? Wat vraagt zo'n ceremoniemeester eigenlijk voor een vijftal uurtjes? Iemand suggesties?

Grace

Grace
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1579

Lodi
6-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:34:17

Hallo,

Dit is een goeie cermoniemeester "Dirk Van Bogaert" 0477/419.409
die is van St niklaas...
Dit weekend een trouw/suite mee gedaan en op onze trouw komt hij ook ...

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:54:06

Hey Grace, wij hebben Dirk Stuer uit Waasmunster. Hij werd ons aangeraden door familie en kennissen en heeft een goede reputatie. Aan de hand van de gesprekken die we al hebben gehad en de antwoorden die ik krijg op talrijke e-mailtjes, denk ik dat we zeer goed gekozen hebben
Hij vraagt 130,00 € voor 3 uur en 25 € per overuur.
De prijzen kunnen misschien wel al veranderd zijn...
Eén raad, niet te lang wachten, want hij is snel volgeboekt.

Groetjes
Carolyn

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik29-6-2011 15:13:08

Hallo Grace,

Wij doen beroep op Kelly Servotte uit Temse! Hebben reeds een eerste gesprek gehad en is super goed meegevallen. Haar prijzen kan je op de volgende site vinden;
http://www.ceremonieservice.be/ (zie info onderaan)

Echt niet te lang wachten hoor!

Groetjes Niki

CEREMONIEBEGELEIDING

-150 - inclusief 1 voorbereidend gesprek, opmaken draaiboek en 3 uur ceremonie

- € 30 per overuur of extra voorbereidend gesprek.

- Indien de ceremonie plaats vindt buiten een straal van 15 km buiten Temse, wordt er 0.30 per km aangerekend.

- Voorschot 50.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 15:30:16

Hey Grace, wij hebben op aanraden van onze fotograaf dezelfde ceremoniemeester als Caro geboekt. Als je hem wilt inderdaad best niet te lang wachten, hij is snel volgeboekt. Morgen hebben we een eerste gesprek met hem, spannend!

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 6:38:45

Hey
Wij werken samen met Baert uit Eksaarde; heel aardige man die zijn wereld kent en ook met bruidskindjes overweg kan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...