Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 keer slapen!!!

  29-6-2011 11:17:29
Jawel, nog 2 keer slapen en het is onze dag! Ik heb net de laatste inkopen gedaan en de kadootjes voor de getuigen zijn klaar.
Gisteren heeft de traiteur ook nog gebeld om het laatste af te spreken en dat komt allemaal dik in orde!
Maar het beloven nog 2 drukke dagen te worden ... ik weet niet meer waar ik het heb. Namiddag sla ik aan het bakken (onze kindjes hebben glutenallergie en de desserts maken we dus zelf). Om 16u heb ik oudercontact en dat duurt tot 19u, dan naar huis en om 21u15 naar onze laatste dansles.
Morgen laatste dag school en de kindjes slapen morgenavond bij mijn schoonouders. Dan kunnen ze lang uitslapen want wij gaan de zaal vrijdagmorgen klaar zetten.

Maar ik kijk er naar uit en zolang de zon er is en het niet regent, kan onze dag niet meer stuk! Aan alle 1 juli bruidjes, geniet ervan!!!

Groetjes xxx

nele
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1024


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2011 11:44:30

Ondanks de drukte... geniet van alles, ook de voorbereidingen! Ik duim voor de zon!!!

Succes
Annelies



mariska
1-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:18:39

Hier ook nog 2 nachten slapen...... Spannend hè. Mijn aanstaande gaat zo al wat spullen naar de zaal brengen want bij ons kan het pas op de dag zelf aangekleed worden. Ik ga vandaag de koffers inpakken en het huis opruimen! Morgen ben ik al bij m'n ouders en ga ik in t rusthuis naar mijn opa en oma! Als t weer zoals nu is ben ik helemaal blij! Veel succes nog en heel veel plezier en genieten vrijdag! X



Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:51:10

Hier nog drie keer slapen. Superspannend!! Het weer zal ideaal zijn. Niet te warm, niet te koud en geen regen :-)

Geniet van jullie dag!

xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...