Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles loopt momenteel mis!

  28-6-2011 21:02:36
Amai, nog 3 dagen op de teller en bijna alles wat mis kan lopen, loopt mis.
Vorige week hebben we een familielid moeten afgeven na een lange ziekte
Ondertussen zijn ze begonnen met heel onze straat open te breken, waardoor ook een deel van onze oprit weg is. Of we vlot aan het gemeentehuis gaan geraken is dus nog maar de vraag.
Voor onze trouw is er nog een begrafenis, dus wanneer we alles moeten gaan klaarzetten weet ik echt niet.
Plaatsaanduidingen waren net in orde en nu komen er nog 2 gasten toch, zodat ik weer opnieuw kan beginnen.

Man man man, dat die 3 dagen maar snel om zijn, zodat ik eindelijk kan genieten!
Hopelijk wil het weer wel mee!

Sorry, maar ik moest het even kwijt!

groetjes

Vanessa

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1349


lies
2-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 21:24:16

Hey Vanessa,

dat zijn idd tegenslagen... Maar kop op meid... voor alles is een oplossing!
Wij weten morgen of er een begrafenis zal plaatsvinden. Zo ja, dan zitten ook wij met een tijdsgebrek. Fingers crossed!
Je kan altijd even een telefoontje doen naar de gemeente/stad om even te informeren over de duur van de werken, dat stelt je misschien al wat meer gerust.
Ik heb trouwens net een typfout gevonden in ons misboekje, en dan nog wel in onze geloften! Maar ach... ik ga mijn slaap er niet voor laten hoor. De boodschap is duidelijk denk ik hahaha

Trachten te relativeren meisje en dan lekker genieten! Heet zal het niet worden, ze geven nu zo'n 19° maar zon en weinig wind dus gaat heel aangenaam zijn! Kop op!

xxx



ria
2-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 21:27:21

dag vanessa,

ook bij ons had ik de laatste weken anders voorgesteld. Mijn opa van 91 jaar werdt 10 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Je weet natuurlijk dat dit kan gebeuren maar verwacht het niet voor het huwelijk. Het gaat ondertussen wel iets beter maar mijn ikzelf, mijn ouders en zus zijn er natuurlijk aanhoudend mee bezig. Af en aan ziekenhuis waardoor al de rest blijft liggen. Ook mijn schoonmoeder werd vorige week opgenomen met galstenen, is ondertussen geopereerd en al thuis sinds gisteren maar moet nog herstellen. Mijn vriendin die een tekstje leest met de cerermonie heeft net haar grootmoeder verloren en ook hier is de begrafenis donderdag. Dus ja ook hier hoop ik dat het snel zaterdag is en dat onze dag toch nog perfect mag verlopen.



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik29-6-2011 10:06:07

hei dames... dat zijn meestal dingen die tegenvallen, die je niet echt in de hand hebt, en idd voor alles valt er een oplossing...

maar jullie moeten denken, alles wat voor de trouw kan mislopen, kan al niet meer mislopen op de dag zelf...



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 20:46:54

Mercikes dames!

Nog 2 daagjes en dan kan er niets meer mislopen (hoop ik)

groetjes

Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...