Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 16 daagjes op de teller ^^

  28-6-2011 21:01:22
Hallo allemaal, Vandaag nog 16 dagen op de teller. We zijn eindelijk bijna klaar met plannen. Donderdag proefkapsel, kleedje laatste pas + afhalen. Gastenlijst doorgemaild naar zaal. Ringen check, andere juwelen ok. Juist nog mijn ventje zijn kostuum. Zaterdag onze vrijgezellen en we kijken er echt naar uit! Ze zullen wat uitsteken met ons! Maarja, we hebben nog bijna 2 weken om te recupereren. Maar toch begint er al wat stress op te borrelen! Hopelijk vergeet ik niks! Aan alle bruidjes, nog veeeeeeel succes! Voor alle bruidjes van 15/7, hopelijk hebben we goed weer!

Sonia
15-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1070


Sandra
15-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 21:14:38

Sonia,

Ik duim samen met jou voor goed weer!! Het begint inderdaad héél dicht bij te komen nu. De eerste zenuwen steken ook de kop op...
Ik wens je in ieder geval al een schitterende dag toe!!

Groetjes,

Sandra



Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 15:40:13

Hey dames,

Ik trouw een dagje na jullie. De stress begint te komen. Eigenlijk heb ik het meeste stress voor het weer, maar daar kan ik dus echt niks aan doen hé.

Geniet van jullie dag, geniet van elke minuut.

groetjes
Cathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...