Terug naar overzicht
Als ik het mag vragen: hoe openen jullie het dessertenbuffet? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt :) Linde
Hey Tinneke, zelfde vraag als Linde want wij zijn nog op zoek naar muziek om ons dessertenbuffet te openen :) GroetjesGreet
ge kunt moeilijk da nemen van worstjes op mn borstjes en preitjes op mn dijtjes hé? haha, goeie vraag welke liedjes!!!wij voor het dessertbuffet da van pirates of the caribbean... bij gebrek aan inspiratie...kga dit thema toch meevolgen :) groetjes
Hallo, Wij nemen ook voor het openen van het dessertbuffet 'he's a pirate uit pirates of the caribbean'. Groetjes!
Euhm misschien van Belle en het Beest: "Be our guest" of zoals in het nederlands "Kom erbij"? Dat gaat over eten... :) Maar daar wordt ook al iets gezegd over het dessert natuurlijk... Groetjes
@Liesbeth: das een goeie! :-) Na de 9e zal ik onze liedjes verklappen ;-) want er lezen hier soms mensen mee die dat eigenlijk nog niet horen te weten 't is idd niet evident. Voor dessertenbuffet is niet zo moeilijk te vinden, genoeg liedjes met 'sweet', 'sugar' en wat dan ook. We hadden even gedacht aan 'mange des tomates mon amour', maar is ook niet dàt...
Hey, De zanger Weird Al Yankovicz heeft een parodie gemaakt op Beat It van Michael Jackson. Dit liedje noemt Eat It en gaat dus over eten! (tekst is wel niet echt serieus, maar naar de grappige kant.) Dit is de link naar het liedje met tekst op YouTube: http://www.youtube.com/results?search_query=weird+al+yankovic+eat+it&aq=f groetjes sofie
da van christina aguilera schiet mij nu te binnen si, candyman! da begint: sweet, sugar, candyman... :)
en het meezingnummer van worst, spek hesp en paté?
nummer over worst, spek hesp en paté? nog nooit gehoord :s is dat voor de rest bekend?
@ Ankie: geweldig idee voor 'Be our guest' om dessertbuffet te openen ga ik dit gebruiken! Wij gaan voor een sprookjesfeest vooral naar Belle & het Beest geïnspireerd :)