Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bang voor slecht weer!

  21-5-2006 15:24:30
Hey iedereen

Onze speciale dag in binnen 5 dagen namelijk vrijdag 26 mei en de weersvoorspellingen zien er niet goed ut! Regen, regen en nog eens regen! Echt wel balen!!

Anja
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 894


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-5-2006 16:54:16

Hey Anja

wij trouwen ook vrijdag en zit met net hetzelfde probleem als jij !!

Ik kijk al met een bang hartje uit naar de weersvoorspellingen deze avond!

Groetjes

Lien
26/05/2006



tamara
26-5-2006
 Meld misbruik21-5-2006 17:17:33

hey ook wij trouwen op vrijdag 26 mei, en heb de weersvoorspellingen ook gezien voor die dag.
Brr hoop echt dat er toch een klein kansje is dat het mevalt hoor, alleszinds veel plezier toegewenst,
groetjes tamara
26/05/2006



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik21-5-2006 18:03:50

Ik ben zaterdag tussen de regenbuien door getrouwd, we hebben toch genoten hoor. Het was onze dag en die kon niet stuk gemaakt worden door die enkele regendruppels (alé 1000000 druppels). Als je gewoon door de druppels heen kijkt kan je er wel van genieten hoor.
Maar natuurlijk is het leuker als de zon schijnt.
Onze fotos gaan we op een zonnige dag nemen zodat we toch nog stralender voor de dag komen.

Ann
sinds gisteren mevrouw rommelaere



barbara
27-5-2006
 Meld misbruik22-5-2006 12:53:13

wij trouwen 27 mei dagje later maar hebben ook een bang hartje voor het weer.
Waar gaan jullie foto's nemen?
Wij dachten Planckendael maar ja of dat haalbaar is?
We denken nu naar plantentuin meise daar is een grote serre.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...