Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Emergency kit

28-6-2011 15:59:23
Helaba,

Wat steken jullie zoal in de emergency-kit voor de dag en wie houdt die bij? (mijn moeder heeft een nogal kleine sjacoche)

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1084

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik28-6-2011 16:50:26

Hey tinneke,

ik had klein toilettasje gevuld met aantal dingen die gewoon in auto zat en ik later in de zaal heb gezet. Hierin zat pijnstillers, motilium, plakkers voor blaren en stick preventief voor blaren, lippestift, kam, rekker voor moest haar volledig uitzakken en flesje water en koek. Voor de rest zat daar denk ik niets in. Was meer dan genoeg, heb dat eigenlijk ook niet gebruikt. Mijn gsm en paspoort had ik aan vriendin gegven die dat in haar handtas gestoken heeft (ze ging hele dag mee met ons).

Verder is het ook aan te raden om reserveschoenen te voorzien en dan liefst niet zoals mij twee paar te hebben die in de hotelkamer gelegd zijn (was op wandelafstand, maar ja niet echt mogelijk om die effectief te gaan halen, maar heb het uitgehouden met schoenen). Ik had een groene stick van compeed preventief tegen blaren en dat is echt een wondermiddel...

groetjes,
Kirsten

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik28-6-2011 17:00:26

Hey!
Hierbij een lijstje die ik eens had gekopieerd van een bruidje hier op het forum :

- gewone en blaren-pleisters

- tandenborstel en –pasta
- muntjes
- talkpoeder
- veiligheidsspelden
- borstel
- haarlak
- speldjes / haarkam / elastiekje(s)
- naald en garen (zwart en wit)
- pijnstillers (perdolan, motilium, maagpilletjes, …)
- watjes en -staafjes
- eye make up remover
- parfum & deo
- make-up
- inlegkruisjes & maandverband
- anti vlekken doekjes
- baby doekjes (zo van die vochtige doekjes, goed om je eens op te frissen)
- platte schoenen!!!!

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik28-6-2011 17:38:40

Hoi!
Ik had alles een dag op voorhand al in de feestzaal gelegd.
Maar had niet zo een uitgebreide lijst.
Wat medicatie, deodorant, parfum, make-up, inlegkruisjes, maandverband, pleisters, en muntjes.
En raar maar waar. Antislipkousen.
Ik had platte schoenen. Maar ik heb 's nachts toch eventjes mijn kousen aangedaan om verder te gaan met het feest. Je zag er toch niets van, door mijn lang kleed.

groetjes

Sofie

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik28-6-2011 17:50:40

Ik had een tasje in de auto liggen; zo kon ik er tussendoor uthalen wat ik nodig had. Maar dat was niet veel :)

Wat erin zat: die compeed stick (echt heel goed spul), een rolletje 'tweede huid' en een schaartje zodat ik mijn kleine teen goed kon omzwachtelen, want die zat nogal gekneld in mijn schoenen :p, plakkers, immodium (stel je toch maar voor!), party feet, en wat kleine veiligheidsspeldjes.
En dan extra paar schoenen in de auto en vooral, een jas voor 's avonds ('s nachts) in de koffer gelegd; die was echt wel nodig :)

Nog een tip: als je een strapless beha aanhebt die je niet gewoon bent, kan je ook met die compeed stick je huid insmeren onder de baleinen..., dan schuurt die minder snel.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik28-6-2011 19:12:30

Ik had niks en ook niks nodig gehad.

Niet teveel zorgen maken, das nergens voor nodig ;)

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 20:14:34

hallo

waar koop je die compeed stick?
wij huwen nu zaterdag dus ik wil er nog snel naar op zoek!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik28-6-2011 20:40:12

Volgens mij kan je zo'n compeed stick kopen in de apotheek?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2011 7:55:22

Hallo,

Ik heb dit kit'je aan de ceremoniemeester gegeven, zo had niemand er problemen mee

Er zit in:
- speldjes voor mijn haar
- haarlak
- make-up
- klevertjes + compeed
- deo
- veiligheidsspelden
- een klein setje naald en draad
- een nagelvijltje
- lenzen
- pijnstillers
- muntjes en kauwgom
- papieren zakdoekjes

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...