Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"Save the Date" magneten

28-6-2011 14:59:44
Hoi lieve bruidjes,

Ik ben op zoek naar een save the date kaartje. Zou voor de mensen makkelijk zijn om te onthouden daar wij trouwen in de zomer.
Nu had ik het idee om save the date koelkastmagneetjes te maken.
Is leuker dan een kaartje die dan toch in de kast of de vuilbak vliegt van de mensen hé.
Ik was er nu eentje aan het ontwerpen tot ik me plots de vraag begon te stellen: hoe stuur je dat op met de post?
hoe zouden jullie dat opsturen? het zijn kleine standaard magneten van 90 mm op 52 mm
Zouden jullie dit gewoon in een enveloppe doen of in iets anders?
Iemand originele ideetjes?

Alvast bedankt en veel zonnige groetjes

mieke
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 993

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik28-6-2011 15:18:47

Dit heb ik mij ook afgevraagd bij mijn zoektocht naar Save the Date spulletjes..
Hier op het forum vond ik het volgende over de magneten: versturen samen met de kerstkaarten,... maar dit is nog even wachten en ik kan begrijpen dat je deze zo snel mogelijk de deur wilt uithebben :-)
Ik heb dus gewoon gekozen voor de gewone kaarten via Vistaprint...

groetjes

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik28-6-2011 16:23:21

Hey Mieke,

waar maak jij de magneten? Wij zouden er ook willen sturen.

Groetjes

Tabita

Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 8:18:21

Wij hadden als uitnodiging een (grote) magneet.
Maar aangezien wij maar met 20 mensen zullen zijn hebben we ze aan iedereen persoonlijk gaan afgeven. Maar je kreeg er standaard enveloppen bij dus kon je ook met de post versturen.
Ook besteld via vistaprint, heel tevreden over!

Groetjes

Jolien

anna
31-10-2014
 Meld misbruik29-6-2011 8:47:58

wij hebben ook magneten besteld; maar om als bedankje te geven aan onze gasten.
die van ons hebben we besteld bij www.tutje-en-kiki.be

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik29-6-2011 9:41:24

@tabita: ik zou ze bestellen bij vista print:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...