Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag jullie mening even!

  28-6-2011 14:57:16
Met nog 23 dagen op de teller komt het trouwen nu wel echt heeeeel dichtbij. Ik had graag jullie mening over het tekstje dat ik heb geschreven voor onze ouders te bedanken in de kerk.


Nu we op het einde zijn gekomen van deze mooie viering, is de tijd gekomen om de vier belangrijkste personen uit ons leven te bedanken. Lieve mama en papa, Jean en Lutgarde, zonder jullie zou deze dag er nooit gekomen zijn.

Dankzij jullie zijn we allebei groot geworden in een warm nest en hebben we ons altijd gesteund en geliefd gevoeld. Jullie hebben ons alle kansen gegeven om te groeien tot de persoon die we vandaag zijn. Jullie hebben het beste van jullie zelf meegegeven en ons geleerd wat liefde geven en wat liefde krijgen is.

We zijn allebei God ook heel erg dankbaar dat de oma en opa van Kevin er nog bij mogen zijn op deze dag! Zij zijn ondertussen al 57 jaar getrouwd en zijn een mooi voorbeeld dat liefde een heel leven lang kan duren. Natuurlijk zijn er ook de grootouders die er deze dag spijtig genoeg niet meer bij konden zijn. Aan hen denken we nog heel veel terug en ook vandaag zijn we hen niet vergeten. Vanmorgen hebben we hen al een bloemetje gebracht. Ik weet zeker dat ook zij vandaag getuige zijn van ons huwelijk. En dat zij ons leven lang zullen waken over ons.

Lieve ouders, als wij twee weten wat liefde is, is dit dankzij jullie!

Zo dat is het, is het niet te melig? Ook vroeg ik me af waar de bruidjes van Limburg/Diest hun misboekjes hebben laten drukken.


Gisteren heb ik ook mijn gelofte geschreven en natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie daar van vinden!

In de voorbije drie jaren heb ik de gelukkigste momenten van mijn leven meegemaakt. En in zo wat elk van die momenten speelde jij de hoofdrol. Op de een of andere manier kan je altijd een glimlach op mijn gezicht toveren en dat is waarom ik van je houd. Je bent mijn beste vriend, mijn grootste liefde en ik weet zeker dat je binnenkort een superpapa zult zijn voor onze kindjes. Ik kan niet wachten om aan ons leven samen te beginnen. Jij maakt mij vandaag de gelukkigste vrouw op de wereld!

Zo, jullie zijn alvast super hard bedankt voor jullie mening!

Katrijn




Katrijn
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1326


Ann
30-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 15:02:21

Super mooie woorden voor je (schoon)ouders en je grootouders.
Ik vind het ook mooi dat je je grootouders vermeld die er jammer genoeg niet meer bij kunnen zijn. Voor sommige klinkt dit misschien melig maar je ouders en grootouders gaat het enorm veel plezier doen dat je ze toch nog niet vergeten bent! Dus ik zou dat er zeker inlaten!! Ook de woorden naar je vriend zijn heel mooi!
Hopelijk verloopt de rest van de planning ook allemaal goed.
Wij hebben nog een maandje te gaan (30.07.11)
Spannend allemaal éh :-)

Groetjes



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik28-6-2011 15:22:40

Mooooooooooooi en melig... ik ken je niet, maar heb al traantjes bij het lezen hiervan :-)
maar echt mooi en oprecht!

groetjes



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik28-6-2011 16:05:35

Hey,

Ja echt heel mooi!!!

Groetjes Ellen



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik28-6-2011 17:18:09

Hele mooie teksten! Zou er niets aan veranderen!



Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik28-6-2011 17:59:12

Die teksten voor je (groot)ouders zijn heel mooi. Wees gerust, op dat moment kan niets té melig zijn. Je ouders gaan hier helemaal gelukkig van zijn :)

Wat je gelofte betreft, moet je misschien wat oppassen naargelang je pastoor. Je beschrijft eigenlijk het verleden en het heden, maar belooft eigenlijk niets voor de toekomst... Dus om zeker te zijn dat je het 'juist' doet, zou je er misschien toch nog iets voor de toekomst kunnen inzetten. Je beschrijft ook je man als superpapa, maar belooft eigenlijk zelf geen supermama te zijn, en dat is juist het doel: de gelofte doen dat je trouw zal zijn, kinderen wil en heel je leven lief zal hebben...
Dus misschien toch nog iets meer zelf beloven ;)




Inge
17-9-2011
 Meld misbruik28-6-2011 20:07:53

Idd zoals vicky zegt moest dat over trouw beloven en die dingen er zeker in voorkomen bij onze pastoor anders vond hij dat we in zijn eigen niet geTROUWd waren,want we beloofden niet elkaar trouw te zijn maar stond er allemaal in bij ons

De tekstjes voor bedankingen vind ik zeer mooi en zeker ontroerend naar je eigen grootouders maar zal zeker gewaardeerd worden dat je ze ook noemt in de mis



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik5-8-2011 15:12:16

Melig, maar zo mooi geschreven, ik word er al zelf emotioneel van :)
Ook chapeau als je dat allemaal gezegd krijgt, ik zou maar tot aan zin 2 geraken ofzo denk ik :) vooraleer de emoties beginnen...

Groetjes

Ruth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...