Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend op zoek naar Porsche/exclusieve auto

  28-6-2011 14:55:02
hebt u een porsche of een "exclusieve auto" en een goed hart of kent u zo iemand?
Wij trouwen op 9 juli 2011 en zijn dus heeeel dringend op zoek naar iemand dat ons even van de kerk in Merksem naar ons thuis laat rijden zodat we dus "in stijl" naar huis rijden...
indien gewenst willen we zelfs een kleine vergoeding betalen.
Maar wij hebben drie kindjes en bij de verhuurbedrijven moet je een killerwaarborg neerleggen voor zulke auto's en ook al krijg je die centen meteen terug, zoveel budget hebben we voor de moment niet meer om die waarborg ook te kunnen neerleggen.

dus asjeblief als je zo iemand bent of je kent zo iemand, help ons!! :)
reageer hier even of stuur een pb'tje ofzoiets :)

Elissa
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 994


Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 17:04:27

Dacht direct aan Dockx, maar dan zag ik dat je dat niet wil :)

Gewoon eens zoeken op kapaza en 2dehands, daar zullen er wel op staan veronderstel ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...