Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezelle 18 juni 2011

  28-6-2011 13:58:20

Om half 12 werd ik opgehaald thuis, met als enige instructie dat ik mijn haar in ne staart moest doen.

Dus ik met ne dikke trui en sjaal (paraplu was niet nodig werd mij gezegd) op weg,

Bij mijn zus eerst nog frietjes gegeten en een glaasje champagne geklonken, en dan op weg naar mechelen.

Met mijn 2 broerkes, mijn zussen, mijn schoonzus to be en 2 goei vriendinnen, ons onderweg nog kostelijk geamuseerd.

Eens toegekomen moest ik mij natuurlijk omkleden, een wit ‘t-shirt’ / kleed/ of zoiets aangekregen, een witte pruik, een aureooltje uit pluche en jaja, vleugeltjes en ik was een instant engeltje met een roze visjes paraplu.

En toen ging het richting grote markt, waar ik mijn ruilmandje kreeg, want ik moest namelijk op ruiltocht om te bewijzen dat ik Bert kan onderhouden. Natuurlijk konden we op dat moment rekenen op onze eerste plensbui. De eerste ruil was bij leonidas, een appel voor 2 pralinekes. Eerste ruil geslaagd, dus de eerste opdracht was daar al. Ik moest iemand zo lang mogelijk mimmen zonder dat die persoon het door had. Dit liep wonderwel heel goed. Maar net toen ik wou gaan ruilen, kwam daar plensbui nummer 2, en deze was een hele waterval, dus zijn we maar even gaan schuilen. Na ook een 2e ruil te hebben afgerond was het tijd voor de volgende opdracht: Ik ging op jacht naar 5 telefoonnummers van mannen. Wat eigenlijk verbazingwekkend vlot ging. En een 3e ruil waarna het tijd was voor een terrasje en de volgende opdracht: sta recht draai in het rond (al roepend) en brul als een leeuw naar één van de omstanders. Zo gezegd zo gedaan, ik daar in het midde van da terras al krijsend in een rondje staan draaien om dan te staan brullen naar één van die mannen die daar zat, heel die grote markt stil, ma iedereen kon er goe mee lachen.

Op naar de volgende ruil, ik da café binnen en aan de vriendelijke barman gevraagd om iets te ruilen, en ja, een broodje en 3 chocolatjes, YES!

Volgende opdracht: ga met 5 mannen op de foto,en ook dit liep wonderbaarlijk vlot:

Voor mijn volgende ruil ging ik de bakker binnen, en daar kreeg ik een super lekkere koffiekoek, waar mijn broertje natuurlijk heel blij mee was. Mijn volgende opdracht: mij zo snel mogelijk inpakken in wc-papier (moest natuurlijk weer een man te hulp vragen) en zoek daarna een andere man om je te bevrijden, zo gezegd zo gedaan.

Weer een ruil: een appel voor een pins (in een stripboekenwinkel) en dan een chocolaatje voor een staaltje glijmiddel voor masturbatie (in een sexshop). Hiermee speelde ik mijn volgende opdracht vrij: ik mocht als een ware ‘straatmuzikant’ gaan zingen om wat centjes te verdienen, nu is mijn zangtalent van het wonderbaarlijke niveau dat ik de volle 20 cent verzamelde. En toen liep er een konijn voorbij …

Bij mijn volgende ruil verkreeg ik een zakje voor een mp-3 speler in te steken (zo om aan u arm te binden) en natuurlijk mijn volgende opdracht: ik moest 1 snoeje kopen voor het exacte bedrag van mijn zangstonde: 20 cent. En ja hoor, ik kocht een hamburger. Bij mijn volgende ruil kreeg ik cilicone vormpjes om ijsblokjes te maken, in hartjes vorm en toen was het tijd om iets te drinken, zonder zever de slechtste pint die ik ooit heb gedronken!! En uiteraard weer een volgende opdracht: hou een 5 minuten durend betoog over de rechten van het badeendje en noem 5 van deze rechten. Het was niet simpel, wel hilarisch en het is mij wel gelukt! Toen kauwgum geruild voor een een lolly en zo mijn volgende opdracht vrij gespeeld: verzamel 5 eticketjes uit mannen boxershorts. Zo gezegd zo gedaan!

En toen was ik bevrijd van mijn eerste outfit en kwam de blinddoek.

Bleek dat we naar brussel waren terug gekeerd, naar bruparck waar we gezellig gingen eten in de mexicaan, mijn oudere broer vervoegde ons daar.

Na het eten was het tijd voor de volgende outfit (een duiveltje dit keer) waarna we ons voor een goede cocktail waarvoor we ons naar de jungle rum begaven, hier deden we een spelletje ‘ ik heb nog nooit’ met hilarische gevolgen, en al een danske plasseerden.

Toen hier onze glazen leeg waren ging het naar de laatste stop van de avond, naar de mgm dansavond op en top met de niet te missen fles champagne en goei muziek. Ons is goe late gaan en om 1u30 braaf naar huis.


kristel
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1396


Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik28-6-2011 19:20:07

Wat een super leuk dagje!!!!!WAUW!
Echt mooi gevonden van je vrienden en je broers-zussen ;)



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:27:38

Wat is het spelletje: 'ik heb nog nooit'?

Klinkt leuk. Ik kijk er ook al naar uit, nog 2 weken en dan is het mijn vrijgezellen...

Doei



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 7:41:06

'ik heb nog nooit' is een drankspelletje (voor de niet drinkers met frisdrank) waarbij ieder om beurt een statement maakt bvb: 'ik heb nog nooit een koe gemolken'. deze moeten steeds beginnen met 'ik heb nog nooit' en zijn al dan niet de waarheid.
hierna moet iedereen die dat al wel eens heeft gedaan een shotje drinken, of ne slok nemen.
na 2 rondes draait het meestal helemaal rond sex en mannen, wat hilarische ontdekkingen tot gevolg heeft.

echt is proberen, is echt grappig


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...