Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slecht of goed weer WIJ ZIJN GETROUWD

  21-5-2006 10:11:11
Hallo ALLEMAAL

Ben gisteren getrouwd tussen de regenbuien door. Thuis vertrokken ZON, in Gemeentehuis aangekomen ZON, tijdens plechtigheid REGEN... gemeentehuis uitkomen... ZON.. iets klein gaan eten en fotos daar nemen ZON ZON ZON...
Naar huis (want het ging regenen dus geen buitenfotos) ZON... alé gene regen...
's avonds naar zaal (effe beginnen regenen) tot 4u30 deze morgen GEEN REGEN MEER GEZIEN...

Twas ongelooflijk... kwist niet dat het zo'n inpact op mij zou hebben. Ben dan toch van tstraat geraakt IK RAAD HET AAN IEDEREEN AAN...

Genieten genieten en blijven genieten, dat moeten jullie allemaal doen.

Ons huisje was van binnen met wc papier en ballon 'versierd' maar dat nemen we er met de glimlach bij .... het was de énige keer dat ik trouw maar twas FANTASTISCH.

Ann
sinds gisteren de vrouw van Fred

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 952


Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2006 10:14:57

PROFICIAT!
Geniet ervan...



katrien
28-7-2006
 Meld misbruik21-5-2006 10:18:38

Oooooh fijn fijn fijn. Ik wou dat ik al aan de beurt was.... Nog 68 dagen te gaan. Gefeliciteerd. Ik hoop dat ik even enthousiast zal zijn als jij... Geniet ervan !



cindy
9-9-2006
 Meld misbruik21-5-2006 11:04:25

hoi ann ik heb gisteren toch een paar keer aan je gedacht en aan de andere bruidjes die gisteren zijn getrouwd.Ik ben blij dat het zo goed is meegevallen gisteren en nog eens proficiat aan het pasgetrouwde koppel

groetjes cindy (xandee)



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik21-5-2006 16:02:58

PROFICIAT!! Kan niet wachten tot wij zover zijn.. nog 76 daagjes.. :)

Wendy



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik21-5-2006 19:28:00

hele dikke proficiat en veel geluk samen!!!
sarah
15/07/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...