Terug naar overzicht
Hey Jamie, dat laatste, vanaf 6 maanden voor je huwelijk tot uiterlijk 2 weken ervoor.
oke jessica dank u wel
Ik zou gewoon even contact opnemen, Bij ons was het ook (normaal) 6 maanden voor ons huwelijk maar ik heb al een jaar op voorhand gebeld en ze hadden het genoteerd. Toen we op 6 maanden zaten heb ik nog even nagebeld en ze bevestigden dat het in orde was! GroetjesAnnelies
Ahzo kzal dan maar eens mijn telefoon bij de hand nemen.. je weet maar nooit mss zijn ze in brugge wel iets strengen ik weet het niet... groetjes jamie x
wij mochten al jaar op voorhand in potlood datum laten zettenen mochten max 2 maanden op voorhand langsgaan voor alles defintief in orde te brengen en ten laatste 2 weken op voorhand
Het hangt gewoon van gemeente tot gemeente af. Bij ons is het een jaar op voorhand dat je de datum en uur kan laten vastleggen. Ik heb het zelfs gewoon via email kunnen doen! zij brengen nu ons "dossier" in orde en dan zullen we uitgenodigd worden om dit te gaan ondertekenen (op voorhand dus).
Kheb daarjuist eens gebeld naar het stadhuis hier in brugge en we mogen gaan vanaf 6m en 2 weken voor het huwelijk dus op 26augustus kunnen we de datum vastleggen en vanaf 9 september het uur dusja het zal dan wel zo zijn he hier in brugge.. In plaats dat we alles samen kunnen doen tss Groetjes jamie x
Bij ons was het ook een jaar op voorhand al geboekt. We mochten er zeker van zijn dat datum en uur voor ons was voorbehouden. Zal van gemeente tot gemeente verschillen
Wij trouwen op 12-05-12 en ik mag vrijdag vanaf 08u00 bellen voor de datum en het uur door te geven...
hangt echt van gemeente tot gemeente af hoor,wij mogen max een jaar op voorhand onze datum gaan vastleggen ,ik ben van lier ga je best eens opzoeken of tot op het gemeentehuis moete gaan voor info veel succes nog met jullie voorbereidingen grtz nanske
Is inderdaad allemaal verschillend!Wij hebben vorige week al gebeld en trouwen pas op 6 oktober 2012.Ze hebben dit genoteerd, zelfs het uur al gevraagd!Wij moeten dan wel 3 tot 2 maand voordien nog eens terug met alle documentjes die ze nodig hebben...Best wel vreemd dat ze zoooo veel verschillen op zitten!