TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
16-7-2011
|
28-6-2011 8:39:30
Super als het na al die tegenslagen toch eens meevalt he! ik zit ook in die rollercoaster hoor... Na de teleurstelling dat er zo weinig volk komt, ben ik er weer bovenop doordat ik EINDELIJK mijn misboekjes gisteren kon beginnen drukken! Mag ik vragen in welke zaal je trouwt? groetjes, Sarah PS: doet raar he, die ringen op dat plekje (af en toe eens gaan piepen) en weten dat je die vanaf je trouwdag altijd aan gaat hebben :D (hier liggen ze al van eind januari te knipogen... pfff duurt dan toch lang voor ge ze moogt aandoen zenne ;))
|
|
Filipa
23-7-2011
|
28-6-2011 8:42:10
Hoi Sarah, Ja het is voor mij al moeilijk en ze zijn er maar sinds gisteren, dus ik kan mij inbeelden, als je ze al zo lang hebt... pff amai  Wij trouwen in Kasteel Wurfeld in Maaseik. Op zich super vriendelijke mensen en een super leuke locatie, maar ik weet niet wat er is de laatste dagen. Ik heb een mailtje gestuurd, en als hij niet snel antwoordt ga ik hem stalken
|
|
Sarah
16-7-2011
|
28-6-2011 8:46:41
haha :) jaja soms moet je erachter zitten he! het heeft bij mij 2 maanden geduurd voor ik vorig jaar de pastoor aan de telefoon kreeg! Ik kreeg constant assistentes die me verzekerden "dat hij zo snel mogelijk terug zal bellen"... als ge uw kerk wilt vastleggen is dat vrij frustrerend... je weet dan nog echt niets he! Zo ook met de misboekjes natuurlijk. Voor ik die te pakken kreeg! Nu pakt die tegenwoordig al op met "Ah, Sarah, die 16 juli trouwt?"... haha :) och ja een beetje enthousiasme kan geen kwaad he ;) zeker niet over u laten lopen :) Ik moet zeggen, in het begin keken mijn verloofde en ik elke avond naar de ringen. Blinken ze nog hard genoeg, zijn er nog geen krasjes,...(precies of in de schuif liggen kan daarvoor zorgen :p)... allemaal natuurlijk excuusjes om toch nog eens ff te piepen. Ik dacht er ook altijd aan. Nu gebeurt dat nog ong elke week à elke 2 weken ;) anders is het nieuwe er snel af he! groetjes, Sarah
|
|
Penny
20-7-2011
|
28-6-2011 8:46:55
Hoi Filipa,
je weet dat je je geen zorgen moet maken hé. Back up is geregeld :-)))
Ken het maar al te goed als er iets tegen steekt steekt alles tegen die moment hé
Maar geniet van de goeie momenten en aftellen woehoe
Nog 21 dagen hier en nu begint het zo een beetje van oh nog 20... nog 10 en dan komt het wel heel dicht bij vrees ik
Probeer nog te genieten en geen stress hé voor alles is een oplossing :-)
|
|
Filipa
23-7-2011
|
28-6-2011 8:53:52
@Sarah, ja ik denk dat ik mij ook een beetje moet controleren om niet constant naar die ringen te zitten kijken! Anders is het nieuwe er inderdaad héél snel af! @Penny: ja jij hebt natuurlijk via e-mail al mijn frustratie mogen meemaken... en het is nog niet klaar hoor, maar we gaan geduldig wachten... :-) voor alles een oplossing en inderdaad ik heb een heel goede back up ;-) Ik wil nog even vermelden, voor alle bruidjes die nog naar hun ringen op zoek gaan (en dan vooral aan de (Belgische) Limburgers en aan de Nederlanders: ga zeker eens piepen bij Siebel! Wij hebben ringen van Insieme, wit goud met een diamantje erin voor mij.. Zoals ik ze wilde, heel simpel, maar ze hebben verschillende modellen... we waren al bij andere juweliers gaan kijken die ons er toch tot 400€ meer voor vroegen, voor de 2 ringen! Ze zijn dus minder duur, ze zijn sympathiek (in Maastricht toch) en het was leuk gisteren: we kregen een cadeautje, een rood doosje met daarop een hartje en daarin een klein flesje champagne en 2 champagne glazen! "Namens Siebel juweliers, jullie eerste huwelijkscadeau..." Wat was dat leuk zeg! :-)
|
|
frida
6-2-2010
|
28-6-2011 8:56:05
hey,
Hou je gewoon vast aan de leuke dingen, al de rest zal wel opgelost geraken....
Binnenkort echt af tellen.................................
Groetjes
|
|
Melodie
4-6-2011
|
28-6-2011 9:04:12
Oh seg, zo leuk van de juwelier! Ben benieuwd! Krijgen de lieve meisjes van dit forum geen preview van de juweeltjes :-)?
En als je ergens hulp bij nodig hebt, just ask hé! Ik verkeer momenteel toch in het 'zwarte gat' :-). Nenee grapje, maar als ik kan helpen!! Let me know! En zeker laten weten hoe de eerste pas is geweest hé!
wat wurfeld betreft, trek het je niet aan. Ze zullen het daar momenteel waarschijnlijk ook drukker hebben en niet zo snel kunnen reageren. Ik had dat ook met onze feestzaal, maar alles is perfect in orde gekomen!
groetjes en geniet maar van je rollercoaster. Na de trouw zal het gewone leven zich snel genoeg weer aandoen
|
|
Gitte
28-10-2011
|
28-6-2011 9:05:39
Filipa,ik heb hartvormige lollie's gekocht bij weddinggiftshop voor 0,75 euro/ stuk!Dus moest je er toch nog zoeken.
|
|
Filipa
23-7-2011
|
28-6-2011 9:08:38
@ Melodie, ik stuur je zo meteen een mailtje ;-) @ Gitte, wat leuk! Ik ga eens kijken! Bedankt voor de tip!!!
|
|
monica
26-8-2011
|
28-6-2011 9:27:03
Halookes,
Ik denk dat iedereen zich wel eens in rollercoast bevonden heeft, maar je moet weten en zoals jezelf al ondervonden hebt komt het wel in orde.
Ben blij dat zo een op-pepdag alles weer goed maakt en tataam de rest komt vanzelf.
Ik heb het nu ook even moeilijk gehadt en nu ben ik terug in actie geschoten. Dus even tempo zetten en het komt wel.
Ik ben momenteel nog een kleedje voor het bruidsmeisje aan het zoeken is 10 jaar en groot voor haar leeftijd. Ma ja nog even verder zoeken hé...
Nog véél genot met de voorbereidingen als er nog wat gedaan moet worden... :-)
Groetjes Monica
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
28-6-2011 9:37:27
'Ik ga trouwen met de liefde van mijn leven dus mij krijgen ze niet klein!'
deze moet ik onthouden
|
|
ellen
14-4-2012
|
28-6-2011 9:51:40
Hey, Ben echt heel blij dat je terug in het positieve zit. Ja ja het is echt aftellen geblazen voor jullie Alvast super dat jou juwelen de maks zijn. Veel groetjes Ellen
|
|
Esther
3-9-2011
|
28-6-2011 11:42:44
Hey Filipa! Inderdaad, ze krijgen je niet klein want je gaat gewoon met de liefde van je leven trouwen :-) En euh... als een ander lief meisje ook een preview mag van je juweeltjes, ik ben altijd bereid ahum 
|
|
A.
23-7-2011
|
28-6-2011 12:30:13
Super gewoon!!!! Heb onze ringen bewust bij de juwelier gelaten.. ook al zijn ze klaar. Denk dat ik gewoon automatische aan beide mama's zou zeggen: KIJK, MOOIE HE!!  Maar het begint op de korten!!  Hopelijk heb je geen drukke 24 dagen meer qua voorbereidingen?! Hier loopt alles zoals gepland en alles goed op voorhand af... spijtig want het is oh zo leuk om allemaal te regelen, zoeken,... Waar heb je je juweeltjes eigenlijk besteld?!
|
|
dorien
5-5-2012
|
28-6-2011 17:32:35
super om te lezen!!! achja hier loopt alles ook niet zoals je eerst gehoopt had hoor :)
|
|
Kristien
25-5-2012
|
29-6-2011 0:58:09
Leuk om je berichtje te lezen!! Fantastisch, dat cadeautje van die juwelier, en je idee voor de hartjeslolly ga ik meteen noteren...
Nog veel succes met de voorbereidingen!!
|
|
Annelies
13-8-2011
|
29-6-2011 10:09:39
Wat een leuk verslagje!
Waar heb je je juweeltjes besteld? Online?
Ik ben namelijk nog volop op zoek naar de perfecte juweeltjes, niet gemakkelijk voor een perfectionistje als ik:)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|