Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini wijnflesjes??

27-6-2011 19:49:41
Hey iedereen,

Ik had het idee om als bedankje een doosje te geven met allerlei lekkers, zoals fortune koekjes, wat merci'kes en dergelijke. Ik was ook van plan om er een klein flesje wijn bij te doen, maar vindt nergens een flesje dat klein genoeg is om mee in het doosje te steken. Heeft er iemand een idee waar ik mini wijnflesjes kan vinden ter grootte van 10 cm?

Hopelijk wel, want heb al de rest al gekocht, en heb nog maar twee maanden op de tellen.

Thanks! Mieke

Mieke
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1820

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik27-6-2011 22:09:45

amai, krijgt elke gast zo een doosje.. is wel ferm (en veel)
wij hadden kleine flesjes wijn, maar zijn wel ongeveer 15 cm hoog, maar wel tof, en je kan je eigen kleur van ticket enzo maken.. en toffe communicatie..

succes

Elke
1-11-2012
 Meld misbruik27-6-2011 22:10:07

Hey,

Ik weet niet of deze klein genoeg zijn? http://www.wijnvoordeel.be/index.php?cat=c67
Anders eens bij een wijnhandelaar binnenstappen?
Succes!

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-6-2011 7:58:05

En zelf kleine flesjes opvullen?

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik28-6-2011 9:33:57

kijk eens bij een horeca-groothandel

bijvoorbeeld www.sligro.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...