Terug naar overzicht
Ik zou zeker verder zoeken naar een andere traiteur, als hij zich nu al niet aan zijn woord houdt ... We werken ook met een traiteur, als je wilt mail ik je zijn gegevens door. Mijn zus heeft hem ook "ingehuurd" toen zij trouwde en het was echt heel goed verzorgd en lekker.Je mag mij gerust mailen naar nele@lpm.be Groetjes
Ik zou zelf niet zo lang wachten, ik zou zeker in de tussentijd zelf contact hebben opgenomen en vragen waar zijn offerte blijft... Ik zou hem wel proberen 1x te bereiken en om uitleg vragen. Krijg je dan nog geen of een onprofessioneel antwoord, weet je genoeg he... Het lijkt me alleszins wel de moeite om meerdere traiteurs qua prijs/service met elkaar te vergelijken, volgens mij kan er best een groot prijsverschil op zitten! Succes! -X-
ik zou zeker niet wachten! wij hebben zo al 2 keer afgesproken met onze vorige dj, en die had altijd een excuus om niet te komen, dan heb ik maar een andere gezocht en gevonden hé... ge kunt zo blijven wachten... ander en beter :) groetjes, liesbeth
Nee, ik zou ook niet wachten. Geloof me, zo frustraties rond de traiteur, dat kan je missen als kiespijn
niet wachten, als je al een maand zijn mailtje moest ontvangen....dat zegt veel over hem! Bovendien zou het van mij niet zo lang duren...Gelukkig ben je er op tijd bij,.......contacteer een paar andere, prijsofferte en proeven!
Hoi, Bedankt allemaal voor het antwoord.@Bruidje: ik nam op die maand ondertussen vier keer contact met hem op. Zijn excuus was dat zijn computer gecrasht was. Kan gebeuren denk ik dan. Maar hij wist ook helemaal niets meer van onze bespreking. Dus dan nog maar zelf een mail gestuurd met uitleg.Als bij wonder vanavond een mail ontvangen met de offerte (die hij claimt reeds vorige week verzonden te hebben).Vertrouwen is echt wel weg bij die man. Hoe goed die zaak er ook mocht uitzien. Heb nog een vraagje voor jullie allemaal ... Hoeveel kostte jullie traiteur zo ongeveer? Ik heb maar een beperkte groep gasten van maximum 35 personen. :-) Alvast bedankt. Evelien
Het is altijd best om bij minstens 3 diverse cateraars prijs te vragen want je kan altijd geluk hebben en juist terecht komen bij iemand die qua budget oké is maar je kan ook bij een heel dure uitkomen of, zoals nu, bij een onprofessioneel iemand... Voor een huwelijksfeest zou ik er toch zeker een 5-tal aanspreken en dan vergelijken. Tip : maak een Excelbestand, op basis van eenzelfde menu of gelijkaardig bij elke cateraar, kostprijs voor volledig menu, wat je extra of gratis krijgt, hoeveel de drank kost, of bediening inbegrepen is, ook of tafels, stoelen, tafellakens, bestek, borden, enz... in de prijs begrepen zijn... Heeft allemaal z'n belang want als je zelf meubilair moet voorzien, kan de rekening wel eens oplopen.