Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur

27-6-2011 17:11:45
Hoi

Ik wil even mijn frustraties uiten ivm de zoektocht naar een traiteur.

We organiseren ons feest in een zaaltje waarbij we zelf op zoek moeten naar een traiteur. Leek me niet echt een probleem. De persoon die de zaal verhuurt raadde ons een traiteur aan die heel vaak daar feesten verzorgt. De raad van de verhuurder in acht genomen namen we contact op met die traiteur.

Paar weken later mochten we langs gaan voor een bespreking.
Eerste opmerking toen tussen mijn verloofde en mijzelf was dat de persoon niet op tijd was. We hebben bijna een half uur moeten wachten voor hij arriveerde.

Op het einde van onze bespreking kregen we de boodschap dat we de volgende week dinsdag een mailtje met een offerte mochten verwachten. Onze bespreking was op 26 mei en tot op heden nog niets vernomen van die traiteur. Mijn wantrouwen begint serieus te groeien.

Ik wil niet bij de pakken blijven zitten dus ben ik maar op zoek gegaan naar een andere traiteur.

Zouden jullie blijven wachten op die ene offerte?

Groetjes
Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 519

nele
1-7-2011
 Meld misbruik27-6-2011 17:23:43

Ik zou zeker verder zoeken naar een andere traiteur, als hij zich nu al niet aan zijn woord houdt ...
We werken ook met een traiteur, als je wilt mail ik je zijn gegevens door. Mijn zus heeft hem ook "ingehuurd" toen zij trouwde en het was echt heel goed verzorgd en lekker.
Je mag mij gerust mailen naar nele@lpm.be

Groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik27-6-2011 17:43:49

Ik zou zelf niet zo lang wachten, ik zou zeker in de tussentijd zelf contact hebben opgenomen en vragen waar zijn offerte blijft... Ik zou hem wel proberen 1x te bereiken en om uitleg vragen. Krijg je dan nog geen of een onprofessioneel antwoord, weet je genoeg he... Het lijkt me alleszins wel de moeite om meerdere traiteurs qua prijs/service met elkaar te vergelijken, volgens mij kan er best een groot prijsverschil op zitten! Succes! -X-

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik27-6-2011 17:50:43

ik zou zeker niet wachten! wij hebben zo al 2 keer afgesproken met onze vorige dj, en die had altijd een excuus om niet te komen, dan heb ik maar een andere gezocht en gevonden hé... ge kunt zo blijven wachten... ander en beter :)

groetjes, liesbeth

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik27-6-2011 20:18:43

Nee, ik zou ook niet wachten. Geloof me, zo frustraties rond de traiteur, dat kan je missen als kiespijn

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik27-6-2011 20:42:32

niet wachten, als je al een maand zijn mailtje moest ontvangen....dat zegt veel over hem! Bovendien zou het van mij niet zo lang duren...
Gelukkig ben je er op tijd bij,.......contacteer een paar andere, prijsofferte en proeven!

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 21:44:30

Hoi,

Bedankt allemaal voor het antwoord.
@Bruidje: ik nam op die maand ondertussen vier keer contact met hem op. Zijn excuus was dat zijn computer gecrasht was. Kan gebeuren denk ik dan. Maar hij wist ook helemaal niets meer van onze bespreking. Dus dan nog maar zelf een mail gestuurd met uitleg.
Als bij wonder vanavond een mail ontvangen met de offerte (die hij claimt reeds vorige week verzonden te hebben).
Vertrouwen is echt wel weg bij die man. Hoe goed die zaak er ook mocht uitzien.

Heb nog een vraagje voor jullie allemaal ... Hoeveel kostte jullie traiteur zo ongeveer? Ik heb maar een beperkte groep gasten van maximum 35 personen. :-)

Alvast bedankt.
Evelien

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik28-6-2011 15:19:38

Het is altijd best om bij minstens 3 diverse cateraars prijs te vragen want je kan altijd geluk hebben en juist terecht komen bij iemand die qua budget oké is maar je kan ook bij een heel dure uitkomen of, zoals nu, bij een onprofessioneel iemand... Voor een huwelijksfeest zou ik er toch zeker een 5-tal aanspreken en dan vergelijken. Tip : maak een Excelbestand, op basis van eenzelfde menu of gelijkaardig bij elke cateraar, kostprijs voor volledig menu, wat je extra of gratis krijgt, hoeveel de drank kost, of bediening inbegrepen is, ook of tafels, stoelen, tafellakens, bestek, borden, enz... in de prijs begrepen zijn... Heeft allemaal z'n belang want als je zelf meubilair moet voorzien, kan de rekening wel eens oplopen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...