Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding trouw

  20-5-2006 10:43:51
hallo, ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die op 09/09/2006 trouwen. moeten jullie nog veel regelen? Soms heb ik het gevoel dat ik van alles aan het vergeten ben die nog moet geregeld worden.Ik vind het soms moeilijk om al die beslissingen te nemen want onze ouders zeggen steeds dat het voor hen gelijk is hoe we alles doen.


groetjes cindy
09/09/2006

cindy
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 445


Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik20-5-2006 18:57:14

Wij trouwen dan ook. Wij moeten toch ook nog behoorlijk wat doen. We zijn nu bezig met de notaris, de uitnodigingen (ze kunnen bijna naar de drukker) en onze viering. We maken zelf een viering die we in de feestzaal houden dus niet in een kerk.

Wij krijgen gelukkig wel veel advies.

groetjes en nog veel succes!

marjolijn



sandra
9-9-2006
 Meld misbruik20-5-2006 22:31:34

ook voor ons zal 09/09/2006 een speciale datum zijn.
ik heb de indruk dat ik goed op schema zit....
wat al in orde is: misboekje, zaal, fotograaf, menu, dj, alle regelingen met kerk en wet, uitnodigen zijn bij drukker, koor is in orde dat komt zingen, notaris, kledij van mij en van mijn toekomstige man :) , afspraken met diegene voor make-up en haar, tijdschema is opgesteld, autoverhuur nog juist de auto gaan kiezen
denk dat dit het zowat is! nog zorgen voor bloemen, snoep voor aan kinderen aan de kerk, versieringen, ....
denk de kleinere prullen ... (die toch ook belangrijk zijnà
voila
groetjes en veel succes met jouw voorbereiding



Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik21-5-2006 8:57:21

oei, als ik dat zo lees, beginnen ik het toch wel wat warm te krijgen...
Wij trouwen op 12/8 en moeten nog veel doen: uitnodigingen ontwerpen, met DJ muziek bespreken, fotograaf kiezen, naar notaris gaan, kapper kiezen... oeps...

Dus mensen, niet te veel stress, het komt heus wel in orde :)
groetejs,
Cindy



Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik21-5-2006 8:58:35

en nog even vergeten: ringen gaan kiezen, kledij man, ...



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-5-2006 19:30:27

Hey

Ook wij trouwen 09/09!

Dit is al allemaal gedaan:
zaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester, vervoer gereserveerd. Kledij Bruid en Bruidegom, schoenen bruid en bruidegom gekocht, juwelen bruid gekocht. De kledij van de bruidskindjes is gekocht. De mis is goedgekeurd door de pastoor en alle misboekjes zijn al gemaakt. De cadeauxtjes voor de gasten van de receptie én voor de gasten van het avondfeest zijn gemaakt. Proefmake-up achter de rug. Huwelijksreis gereserveerd. De huwelijkskaars is gekocht. De cadeauxtjes voor de getuigen zijn gekocht. De uitnodigingen zijn al gedrukt, de enveloppen half geschreven, de foto voor op de voorkant van de uitnodiging is getrokken maar moet nog afgedrukt worden en op de uitnodigingen bevestigd worden. En we zijn volop bezig met danslessen voor de openingsdans.

Wat moet nog gebeuren:
De uitnodigingen verder afwerken. Het diner voor na de burgerlijke trouw bespreken (andere datum), menu bespreken in feestzaal, ringen uitkiezen, huwelijkscontract maken. Cadeauxtjes voro mijn ouders en de bruidskindjes. Tafelindeling moet ook nog gebeuren, pas trouwkleed, proefkapsel, liedjes voor tijdens de burgerlijke trouw moeten nog gekozen worden. De bloemen moeten nog besproken worden. Dat is het zowat denk ik.

En eindelijk begint de tijd vooruit te gaan, nog 11 dagen en we zitten onder de 100 dagen en dan begint het dichtbij te komen hé!

Groetjes

Vicky
09.09.06



carine
9-9-2006
 Meld misbruik24-5-2006 16:53:56

hoi,
wij trouwen ook op 09/09/06. Wij hebben ondertussen al bijna alles geregeld. Wij moeten nog enkel het draaiboek doornemen met de ceremoniemeester, de definitieve menu vastleggen en het aantal gasten doorgeven. Voor de rest is zo goed als alles al geregeld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...