Terug naar overzicht
Het is goed dat je dedraad des levens weer oppikt!Hoe moeilijk he took is.Ik zou zeker iedereen die geinviteerd was weer uitnodigen, iedereen zal er zeker bij zijn voor jullie huwelijk en voor jullie te steunen.Ik denk dat je er van mag uitgaan, dat je mama dat ook zou willen! Go for it!Alvast sterkte in je rouw en succes met jullie huwelijk!
Hallo Darline, Eerst en vooral véél sterkte aan allen, ik lees het nu pas. Het is moeilijk om met zo een groot verlies jouw hoofdje erbij te houden. Maar zoals Jeff al vermeld de mensen zullen wel komen en jullie ook steunen. En het is zeker niet belachelijk, het is logisch dat jouw reactie alles afblazen was. Voor een frietmobiel gewoon eens op google in jouw regio zoeken... Véél sterkte gewenst en toi eoi op jullie dag... Groetjes Monica
Hallo Darline, Het erge nieuws van het overlijden van je mama moet ik hier hebben gemist... In elk geval wens ik jou en je familie heel veel sterkte toe! Wat het opnieuw aanhalen van jullie feest betreft - al is het dan onder een andere vorm daan misschien oorspronkelijk voorzien -, ik zou zeggen: ga ervoor! Zeker je mama zou niet willen dat je dit voor haar lang uitstelt / niet meer laat doorgaan. En de mensen die jullie aanvankelijk uitnodigden zullen zeker heel blij zijn die dag toch met jullie te kunnen delen. Misschien is het voor hen zelfs een ideale manier om jullie nog eens hun steun te tonen en voor jullie zal het een moment worden dat je je door al die mensen gedragen voelt... Al is de termijn kort, geniet waar mogelijk van jullie voorbereidingen. Het wordt vast en zeker een prachtige dag, mét je mama erbij in jullie gedachten!! PS: Met de frietmobiel heb ik helaas geen ervaring...
hallo allereerst veel sterkte met het verlies van je moeder. ivm de frietmobiel wij hebben al eens een feestje gehad en ik kan zeggen het was een gemak. die frietbus wat wij hadden nem zelfs het vuil mee. er stond een vuilbak bij de bus en die nam hij mee. het is zeker een aanrader. vanwaar ben je. want die frietbus is wel van limurg belgie. groetjes
Op de website van Vandemoortele kan je ook een frietmobiel huren
hallo Darline ik heb je bericht van vorige week ook niet gezien, mijn oprechte deelneming bij dit zwaar verlies en heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Gewoon doén en iedereen die je wil bellen ook effectief bellen. Niemand zal dat raar vinden en denk dat er een heel serene sfeer zal zijn die dag omdat iedereen beseft dat het net iets anders is. Kan je je oorspronkelijke DJ niet terug boeken ? die frietmobiel heb ik geen ervaring mee, wel als gast niet als organisator groetjes brenda