Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied zaal

26-6-2011 18:45:56
Wij zijn nog steeds op zoek naar een intredelied voor de zaal. Mijn verloofde stelde Gimme love van The radios voor, wat vinden jullie daarvan? Of hebben jullie nog suggesties naar een rustiger intredelied?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 569

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik26-6-2011 19:11:41

Dag Claudia,
Is er een reden waarom je een rustig intredelied wilt? Heb je een band met het liedje van the radios? Ik stel me de vraag of de mensen gaan doorhebben dat er iets staat te gebeuren bij een traag liedje.
Wij denken aan 'ain't no mountain high enough'. Maar eigenlijk ligt nog alles open..
Ben benieuwd wat het gaat worden bij jou!
Linde

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 19:19:29

Mijn vriend wil ook niet al dansen binnenkomen maar we zullen toch een wat sneller liedje kiezen, heb al gemerkt dat je zo de ambiance er direct al wat in krijgt.

Daarom moet je niet dansen en springen natuurlijk :)

Ik denk misschien ook met echt zo'n traag nummer dat de mensen zouden denken of jullie direct je openingsdans zouden doen?

Maar ja is jullie keuze natuurlijk he :)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 22:15:50

You and Me van Milow? :-)

Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik27-6-2011 19:15:37

He's a pirate van de film pirates of the carribean ... Ook leuk als liedje bij aansnijden van de bruidstaart ;-)

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 10:40:25

Waarom niet de theme song van de pirates of the carribean? Waarschijnlijk zullen wij daarvoor gaan. Is wat sneller, maar je moet niet al dansend binnen komen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...