Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen achter de rug!

26-6-2011 12:42:23
Dag bruidjes!

Gisteren was mijn vrijgezellendag en ook deze van mijn verloofde. Het was een heerlijke dag!
Om 14u kwamen alle meisjes aan hier op ons appartement. Mijn zus had alles georganiseerd, maar wat bleef die lang weg...
Toen ze uiteindelijk aan kwam, even vanop het balkon gekeken en wat bleek...
Ze had een tandem mee! Ik ben niet zo 'n hele goede fietser, val wel vrij veel en dus mocht ik vanachter zitten, terwijl zij fietste. Alle anderen waren ook met de fiets.
Voor we vertrekken moest ik babykledij aan, met fopspeen, bavet, twee staartjes en zelfs een luier!
We zijn dan naar een parkje gegaan waar we picknickten. Daarna moest ik opdrachtjes doen en bij het goed vervullen van het eerste opdrachtje (7 vragen over m'n verloofde) mocht ik m'n outfit wisselen.
De babykledij mocht uit en ik kreeg een 'trouwjurk' aan. Daarna volgden er nog een heleboel opdrachtjes en per geslaagd opdrachtje kreeg ik een attribuut extra: een sluier, oorbellen, armbanden, een 'bruidsboeket' gemaakt van snoepjes.
Ik moest onder andere op een soort 'mondharmonica' in het winkelcentrum spelen en geld verzamelen
ook werd ik vast gemaakt met handboeien, legden ze het sleuteltje wat verderop op de grond en moest ik me laten bevrijden door een man, zonder iets te zeggen! Dat was niet gemakkelijk, maar gelukkig zat er verderop een zwerver en die kon ik 20 cent aanbieden (het geld dat ik eerder verdiend had met mondharmonica spelen). Na heel wat gebaren uiteindelijk bevrijd geweest.
Daarna hebben we een juwelenworkshop gevolgd! Echt de moeite waard, heb enkele mooie dingen kunnen maken. Ze waren eerst van plan een paaldansworkshop mee te doen, maar blijkbaar zat deze vol. Ik vond dat niet erg, die juwelen maken was echt fijn.
's Avonds gezellig iets gaan eten en dan terug de tandem op, een klein festivalletje gaan bijwonen en nog wat gezellig zitten praten. Ik heb er echt van genoten!

Zijn er nog bruidjes die gisteren hun vrijgezellendagje hebben gehad?

Voor de bruidjes die hun vrijgezellen nog moeten hebben: geniet ervan!

aurélie
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 625

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 13:38:18

Ik had gisteren ook mijn vrijgezellendag! Het was super plezant.
Mijn dochter en mijn beste vriendin die beiden getuigen zijn hadden het ingericht.
Iedereen kwam hier samen en we deden een uitgebreide aperitief.
Daarna een kookworkshop met afwisselend japanse massage, massagestoel enz.
Dan zelf ook alles opgegeten natuurlijk.
Daarna nog naar een danscafe geweest.
Het was super plezant!
Wij houden volgend jaar een vrijgezellen-reunie ;)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik26-6-2011 18:13:39

Wij hadden ook vrijgezellenavond...alleen niet van mezelf maar van mijn schoonzus die volgende maand trouwt! Twas echt SUUUUPER leuk...

Eerst gaan eten in het Bourgondisch Huis in Mol waar we haar allerlei gekke opdrachten hebben laten doen (en ook de ober in ons complot betrokken....ze moest als opdracht aan de GSM-nummer van de ober geraken en hij zei OK, ik zal mijn visitekaartje geven...(maar stiekem hadden wij hem een onderbroek gegeven waar hij zijn nummer op kon schrijven)...dus hij kwam terug met 'zijn' onderbroek....je had haar gezicht moeten zien! Echt GE-WEL-DIG!!

Daarna uitgeweest in den Dépot in Mol...waar er ook nog andere vrijgezellen op schok waren..dus twerd echt een heel gezellig avondje! We waren kwart voor 5 vanmorgen thuis, dus twas echt de moeite. En we hebben veel foto's om het te bewijzen !

Leuk dat jouw vrijgezellendag ook zo'n succes was! Ik kijk alvast ook uit naar mijn eigen vrijgezellen volgend jaar!

Lieve groetjes

Chantal

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 19:05:54

Hoi

Ik had de mijne gisteren ook. Bij ons was het ook plezant. Chocoladeworkshop gedaan (heerlijk), opdrachtjes moeten uitvoeren, heerlijk gegeten en nog een serieus danske geplaceerd nadien.
Laat (of vroeg) thuis en nu dus heel moe. Maar het was echt geslaagd!
Nu nog 2 weken aftellen en het is zover! Spannend!!

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 18:17:57

spreken jullie af met de partner wanneer jullie een vrijgezellenfeestje willen want dat is toch toevallig dat dat altijd samen valt ...? mijn vriendinnen en zijn vrienden zouden dat niet samen organiseren denk ik :s alhoewel ik er niet voor ben! liever geen vrijgezellenfeestje! in de dag dat is misschien wel plezant...

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 13:27:52

Ik heb inderdaad aan mijn zus en aan m'n vriend zijn broer erop aangedrongen om het dezelfde dag te leggen. De datum was dan uiteraard geen verrassing meer voor ons, maar dat vond ik niet erg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...