Terug naar overzicht
Ik had gisteren ook mijn vrijgezellendag! Het was super plezant.Mijn dochter en mijn beste vriendin die beiden getuigen zijn hadden het ingericht.Iedereen kwam hier samen en we deden een uitgebreide aperitief.Daarna een kookworkshop met afwisselend japanse massage, massagestoel enz.Dan zelf ook alles opgegeten natuurlijk.Daarna nog naar een danscafe geweest.Het was super plezant! Wij houden volgend jaar een vrijgezellen-reunie ;)
Wij hadden ook vrijgezellenavond...alleen niet van mezelf maar van mijn schoonzus die volgende maand trouwt! Twas echt SUUUUPER leuk... Eerst gaan eten in het Bourgondisch Huis in Mol waar we haar allerlei gekke opdrachten hebben laten doen (en ook de ober in ons complot betrokken....ze moest als opdracht aan de GSM-nummer van de ober geraken en hij zei OK, ik zal mijn visitekaartje geven...(maar stiekem hadden wij hem een onderbroek gegeven waar hij zijn nummer op kon schrijven)...dus hij kwam terug met 'zijn' onderbroek....je had haar gezicht moeten zien! Echt GE-WEL-DIG!! Daarna uitgeweest in den Dépot in Mol...waar er ook nog andere vrijgezellen op schok waren..dus twerd echt een heel gezellig avondje! We waren kwart voor 5 vanmorgen thuis, dus twas echt de moeite. En we hebben veel foto's om het te bewijzen ! Leuk dat jouw vrijgezellendag ook zo'n succes was! Ik kijk alvast ook uit naar mijn eigen vrijgezellen volgend jaar! Lieve groetjes Chantal
Hoi Ik had de mijne gisteren ook. Bij ons was het ook plezant. Chocoladeworkshop gedaan (heerlijk), opdrachtjes moeten uitvoeren, heerlijk gegeten en nog een serieus danske geplaceerd nadien. Laat (of vroeg) thuis en nu dus heel moe. Maar het was echt geslaagd! Nu nog 2 weken aftellen en het is zover! Spannend!! Groetjes
spreken jullie af met de partner wanneer jullie een vrijgezellenfeestje willen want dat is toch toevallig dat dat altijd samen valt ...? mijn vriendinnen en zijn vrienden zouden dat niet samen organiseren denk ik :s alhoewel ik er niet voor ben! liever geen vrijgezellenfeestje! in de dag dat is misschien wel plezant...
Ik heb inderdaad aan mijn zus en aan m'n vriend zijn broer erop aangedrongen om het dezelfde dag te leggen. De datum was dan uiteraard geen verrassing meer voor ons, maar dat vond ik niet erg.