Terug naar overzicht
Hey Kristel, Alvast veel succes en geniet nog van je laatste daagjes verloofd zijn hé! Ik heb juist eens gezien en voor de 1e juli houden ze precies wel mooi weer. Hopelijk blijven de zenuwen weg hé!
Hoi Kristel, wij tellen volop mee af, hier nog 5 daagjes en 11 uur... en gelukkig hier ook alles rustig. En het grappige van het ganse verhaal is dat mijn ventje veel meer zenuwen heeft dan ik... Tsja kijk, dat is nu het voordeel van alles te organiseren... dan weet je perfect wat, hoe en wanneer. Ik denk dat hij wat moeite heeft om daar zicht op te hebben, maar ik stel hem gerust, alles loopt op wieltjes! Het weer ziet er inderdaad prima uit. Weinig kans op regen, weinig wind dus dat gaat genieten worden in het zonnetje. Kheb gisteren nog al moeten denken aan de bruidjes, zo jammer van al die regen. Dus ja... het komt nu snel dichterbij. Vandaag is het hier was en plas. Zorgen dat alles gestreken is zodat we kunnen beginnen aan de voorbereiding van de valiezen want we vertrekken de 4e al op vakantie en hebben dan dus niet zoveel tijd meer! Maar ooooh wat kijk ik er naar uit! xje
Hier nog 5 dagen en 10 uur. Ja ja, het is bijna aan ons! Geniet ervan!
hier 4 dagen 9 uur :D geen stress alles onder controle...Geniet er volop van!
Wij trouwen ook op 1 juli, dus nog 3 dagen en 5 uur!!! Stressen doe ik nog niet, alleen maar duimen dat de zon ons niet in de steek gaat laten!!!Aan alle 1 en 2 juli bruidjes ... een dikke proficiat en geniet ervan!!!
Wij trouwen ook op 1 juli Ik probeer niet te stressen want alles is geregeld dus heb ik geen reden, maar toch... Heb soms het gevoel van "ben ik nu niks vergeten" :-) Aan alle 1 en 2 juli bruidjes proficiat en enjoy ! Hopelijk valt het weer nu nog goed mee !