Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 4 daagjes en 12 uren

26-6-2011 11:53:05
hey,

jaja het is bijna zover, en ik ben verbazingwekkend kalm.

gisteren mochten we voor de laatste pas gaan, en mijn kleedje voor de 1e juli, de burgerlijke trouw, was helemaal in orde en hangt nu in de logeerkamer/bureau bij mijn ,ouders thuis.
mijn trouwkleedje was nog een heel klein aanpassinkje aan te doen, maar dit mogen we dus donderdag gaan halen.

voor de rest is alles af, moet juist nog de cd voor de kerk maken en met de liedjes voor het avondfeest (binnen komen, openingsdans, vermenigvuldigen, ...)

het loopt hier dus mooi vlot, juist nog ons pasfoto's voor ons visum in egypte en dan is alles rond denk ik.

ben allesins vast van plan om niet te stressen en mij niet druk te maken als er iets mis loopt, wat natuurlijk iets makkelijker is aangezien mijn zus voor 'ceremoniemeester' speelt en gaat zorgen dat alles vlot verloopt.

hopelijk werkt het weer wat mee!

kristel
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 409

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 11:55:43

Hey Kristel,

Alvast veel succes en geniet nog van je laatste daagjes verloofd zijn hé! Ik heb juist eens gezien en voor de 1e juli houden ze precies wel mooi weer. Hopelijk blijven de zenuwen weg hé!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 12:40:06

Hoi Kristel,

wij tellen volop mee af, hier nog 5 daagjes en 11 uur... en gelukkig hier ook alles rustig. En het grappige van het ganse verhaal is dat mijn ventje veel meer zenuwen heeft dan ik... Tsja kijk, dat is nu het voordeel van alles te organiseren... dan weet je perfect wat, hoe en wanneer. Ik denk dat hij wat moeite heeft om daar zicht op te hebben, maar ik stel hem gerust, alles loopt op wieltjes!
Het weer ziet er inderdaad prima uit. Weinig kans op regen, weinig wind dus dat gaat genieten worden in het zonnetje. Kheb gisteren nog al moeten denken aan de bruidjes, zo jammer van al die regen.

Dus ja... het komt nu snel dichterbij. Vandaag is het hier was en plas. Zorgen dat alles gestreken is zodat we kunnen beginnen aan de voorbereiding van de valiezen want we vertrekken de 4e al op vakantie en hebben dan dus niet zoveel tijd meer!
Maar ooooh wat kijk ik er naar uit!

xje

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 13:33:52

Hier nog 5 dagen en 10 uur.
Ja ja, het is bijna aan ons!

Geniet ervan!

ilse
1-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 14:54:56

hier 4 dagen 9 uur :D geen stress alles onder controle...
Geniet er volop van!

nele
1-7-2011
 Meld misbruik27-6-2011 18:34:04

Wij trouwen ook op 1 juli, dus nog 3 dagen en 5 uur!!! Stressen doe ik nog niet, alleen maar duimen dat de zon ons niet in de steek gaat laten!!!
Aan alle 1 en 2 juli bruidjes ... een dikke proficiat en geniet ervan!!!

Deborah
1-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 8:37:20

Wij trouwen ook op 1 juli
Ik probeer niet te stressen want alles is geregeld dus heb ik geen reden, maar toch... Heb soms het gevoel van "ben ik nu niks vergeten" :-)
Aan alle 1 en 2 juli bruidjes proficiat en enjoy !
Hopelijk valt het weer nu nog goed mee !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...