Terug naar overzicht
amaai jullie zijn er vroeg bij om de ringen te gaan kiezen hahaha,ik heb mijn ventje al moeten overtuigen een goeie 2maand geleden dat het echt tijd werd eens te kijken om trouwringen,maar hij was er ferm gerust in hahahaha Maar aangezien ik een afspraak gemaakt heeft kon hij niet anders dan toen al meegaan
Ja we zijn inderdaad vroeg maar nu heb ik een paar vrije zaterdagen en zo proberen we al een paar dingen te doen dat niet alles op het laatste op een hoop komt :-) Ik had mijn ventje gevraagd of hij wou bellen voor een afspraak (want ik moest weg) voor in m'n verlof maar blijkbaar kon het de dag zelf nog :-) Wat ik natuurlijk niet erg vond :D
Natuurlijk niet want alles wat in orde en geregeld is,is een zorg minder op het lijstje :-) Ze hebben er echt prachtige dingen hé,ventje had minder tijd nodig om te kiezen;ik heb er toch wel enkele aangehad voor ik mijn besluit nam hahaha of op de ring uitkwam die ja toch we de wauwklik had en bij mijn ventjes keuze pastte :-D
Hela, Wij willen ook naar daar gaan. Iedereen geeft daar zo'n goede reacties over. Moet je normaal lang wachten voor een afspraak? En hoeveel voorschot moet je al geven? groetjes
Inderdaad :-) En zo hebben we nu in afwachting toch nog iets te doen voor de trouw hé :-) Want we zitten nu zo in een periode dat bepaalde dingen vastliggen maar het nog te vroeg is voor andere... Voor jou komt het wel dichtbij zie ik :-) Spannend hé!! :-))Ik heb er ook een paar aangehad hoor maar ik had de ring die ik gekozen heb al eens gezien op een beurs en toen had ik direct zoiets van "dat is m" en dat gevoel was nu nog steeds zeer sterk aanwezig :-) Daarmee dat het snel gekozen was.
:-) ja idd het komt nu vlug dichtbij als ik hier beneden naar de aftelklok kijk verschiet ik dat het op 82dagen staat maar die zullen veel vlugger gepasseerd zijn dan we denken Maa we kijken er naar uit,vandaag heeft ventje deel uitnodigingen rondgedragen naar zijn kant toen ik aan het werk was,de rest moet nog geschreven worden. Kheb ze zelf gemaakt en ben er wel trots op :-D @Kelly wij hebben 100euro voorschot moeten geven,dus nu nog 780euro betalen
De tijd gaat toch snel amaai ... wij zijn begonnen aan meer dan 370 dagen en ondertussen zijn het er al maar 320 meer... Hopelijk wordt het een prachtige dag hé :-) @Kelly: ik denk dat die 100 euro standaard is :-) Wij hebben ook 100 euro voorschot betaald... Wij moeten wel nog iets meer betalen op het einde maar ik wou graag steentjes in m'n ring.... Maar uiteindelijk is het ook veel goedkoper dan elders!! Als ik vergelijk zouden we bij de gekende merken trouwringen meer kwijt zijn voor mijn ring alleen dan wat we nu bij FDO betalen voor de twee...
:-) Katrien ja idd ik hoop op mooi weer want anders zal ik maar frisjes hebben in mijn schitterende jurk :-D En idd volgens mij zei hij dat ze aan iedereen 100euro vragen,dacht al dat we veel meer voorschot gingen moeten geven hahahaha En ik heb 8briljantjes in mijn ring zitten
Komt wel goed hoor :) Ik denk dat we die dag warm genoeg hebben door de gezonde stress :D Hopelijk regent het niet want dat kan wel roet in het eten gooien... Dus hopelijk zijn 17/09/2011 en 12/05/2012 droge dagen :-)Ik heb er eentje genomen met twee rijen van elk 15 steentjes.Maar de prijzen daar vallen echt goed mee... Ik dacht dat we aan mijn ring gingen kwijt zijn wat we nu moeten betalen voor de twee :D
Hoi, wij hebben binnen 14 dagen ook een afspraak ( was wat moelijker voor mij te maken door mijn werk(uren)) Nu vroeg ik mij af: wij gaan daar ook kijken voor een verlovingsring. wordt dit dan ook besteld en betalen wij hiervoor een voorschot, of kunnen wij deze onmiddellijk meenemen en betalen we dan het volledig bedrag? Alvast bedankt Steffie
Goh Steffie ik zou daar gewoon even voor telefonisch ofzo informeren,denk feitelijk dat die daar ook besteld moet worden maar normaal met verlovingsring is het zo dat je die onmiddelijk meeneemt weet het niet Tja mijn ventje is gewoon naar een juwelier geweest en heeft daar een zeer mooitje uitgekozen en mocht nog wisselen maar is niet nodig geweest ventje heeft goede smaak :-D