Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 juli

25-6-2011 21:27:44
DaG Bruidjes

5 dagen voor de einddatum dat op onze uitnodigingen staat om een seintje te geven , zit ik nog met 29 koppels die niets laten weten hebben.

Iemand tips?

Ik ben zinnens om te wachten tot na volgend weekend en dan zelf eens te bellen van degene dat ik een telnr heb maar vind dat precies zo bedelen pfffff

Sarah
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 785

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik25-6-2011 21:30:57

Ik heb op de laatste dag dat ze konden bevestigen naar verschillende mensen een mailtje gestuurd als herinnering. Dichte familie hebben we gewoon opgebeld.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-6-2011 21:43:38

Ken dit fenomeen... Onze uitnodigingen zijn al meer dan 2 weken weg nu en wij hebben van welgeteld 5 koppels bevestiging gekregen. (2 collega's die het onmiddellijk hebben gezegd, de anderen hebben gebeld of gemaild) Dus ik begrijp er ook niets van!

Bij ons hebben ze nog 2 weken de tijd, dus ik wacht geduldig af. En dan ga ik beginnen bellen en mailen. Vind het ook vervelend, maar blijkbaar is dit normaal.

Grtjs

Sara

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-6-2011 21:46:55

Ik ken het gevoel. Bij ons moeten de mensen iets laten weten voor 1 juli. Tot nu toe hebben er van de 200 mensen nog maar 80 mensen iets laten weten. Dus nog 120 mensen moeten iets laten weten, dit zijn dan welgeteld 57 koppel/gezinnen... Dus ik hoop dat ze nog gaan reageren anders moeten wij 57 telefoontjes en/of mailtjes gaan doen... En het rare is is dat het bij mij vooral familie is... Misschien gaan ze ervan uit dat je weet dat ze komen.
Ik zou inderdaad wachten tot na volgend weekend en dan bellen of mailen. Beetje vervelend hé! Misschien gaan er veel mensen nog reageren op het laatste moment of zo...

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik25-6-2011 23:41:13

Hey hey,

ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Alleen, bij mij is de deadline vandaag verstreken. En ik heb nog een 20-tal mensen die nog niets hebben laten weten terwijl toch duidelijk op de uitnodiging stond dat ze ALTIJD iets moesten laten weten: komen of niet.
Dus ik vind het ook heel erg vervelend en ik vind het ook raar om die mensen zelf te gaan bellen. Vind het zo stom om te vragen of ze nu komen of niet. Klinkt inderdaad smekend en daar heb ik geen zin in. Maar om er zomaar vanuit te gaan dat ze niet gaan komen, durf ik ook niet. Stel je voor: die staan daar in ene keer 's avonds op je feest en je hebt geen zitplaatsen voor ze :-)
Denk dat ik nog dit weekend ga wachten en dan toch maar eens bellen of mailen of facebooken.
Vele groetjes
Lins

Miet
9-7-2011
 Meld misbruik25-6-2011 23:58:19

hoi,

Bij ons moesten ze iets laten voor 15 juni. Nog steeds zijn er mensen die niks laten weten hebben. Onze vrienden hebben we gewoon eens een berichtje gestuurd met de vraag als ze al dan niet komen; Ik had erbij geschreven dat ik het niet meer goed wist.
Diegene van wie we nog hoorden voor het eten, twee mensen, gaan we ervan uit dat ze niet gaan komen. Voor de receptie hetzelfde... Als ze dan nog komen is dat niet zo'n groot probleem natuurlijk.
Wat doen jullie met diegene die nog niks laten weten hebben?
Groetjes
Miet

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 0:02:03

Even afwachten, wij hebben de eerste dagen na de datum nog enkele reacties gehad. Daarna zou ik de mensen die niet gereageerd hebben er eens aan herinneren (bellen/mailen/sms/facebook), want sommige zullen het gewoon vergeten zijn of niet goed begrepen hebben dat ze iets moesten laten weten.

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 1:52:58

Vandaag was deadline verstreken bij ons,
we hebben mensen opgebeld en mensen gemaild
de meesten zeggen 'ik dacht dat ik iets had laten weten' of 'het is uit mijn gedachten gegaan'
heb op mijn mail van vandaag direct wel veel reacties gekregen

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 3:23:01

Hoi!

Wij hadden net hetzelfde voor (had dit wel verwacht :)) Wij hebben de week na de verstreken datum de mensen opgebeld. De meesten hadden niet op de datum gelet of waren vergeten verwittigen of dachten dat de partner dit geregeld had. Daarom zijn ze niet minder enthousiast om te komen hoor! Ik heb nooit het gevoel gehad dat we aan het bedelen waren, integendeel, de mensen waren blij dat ze zo toch de kans hadden nog te komen :)

Groetjes
Greet

Els
5-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 10:26:28

hier hebben ze nog een week...

er heeft nog maar de helft bevestigd, ik neem het niet op dat ze niet willen komen of niet enthousiast zijn hoor... maar het is idd heel vervelend voor ons!

denk dat het normaal is dat er veel personen nog niet gereageerd hebben,
we sturen de datum van deadline nog een mailtje naar de mensen, of als we ze zien vragen we ze het persoonlijk, als dan twee weken later er nog volk is, dan zit er niets anders op dan ze te bellen...

veel succes allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...