Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 16 juli, precies nog zoveel te doen

  25-6-2011 11:09:28
Hey dames, heren,

Ik trouw op 16 juli. We doen geen groots trouwfeest, maar een tuinfeest voor een 40-tal gasten. Omdat alles hier thuis doorgaat, moeten we dus alles zelf regelen. De laatste voorbereidingen zijn een feit, alhoewel, als ik dan mijn lijstje zie, is het precies toch nog veel ;-).

Ik zou graag bij alle gasten aan tafel een kaartje met een tekstje willen zetten of hangen met een leuk knijpertje aan hun glas, iemand ideeën? Ik kan niks persoonlijks schrijven, want iedereen mag gaan zitten waar hij wil.

Nog mensen die 16 juli trouwen, wat moeten jullie nog zoal doen?

groetjes
Cathy


Cathy
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1066


gwenda
20-7-2012
 Meld misbruik25-6-2011 11:23:30

Hey Cathy

Ik kan het mij voorstellen dat de stress begint te komen. Wij trouwen pas
volgend jaar, dus daar ben ik nog even van gespaard. Er komt wss heel wat
bij kijken hé om zoiets te regelen. Ik zou zeggen, rustig blijven, maar dat
is makkelijker gezegd dan gedaan :) Veel succes alvast en ik wens je een
leuke dag toe.

Grtz



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 1:59:30

hoi Cathy!

Ik trouw ook 16 juli...
idd: hier ook nog 't één en t ander te doen

Dinsdag nog eens naar m'n proefkapsel... k was al es geweest, maar k ben ni overtuigd dus nu mag ik nog eens terug. Vrijdag m'n kleedje eindelijk ophalen!
Proefmake-up moet ook nog tweede keer, nagels laten zetten ook.
Verder: de tafelschikking, speech schrijven, ringen bij bloemiste brengen, nog eens afspreken met fotograaf, contact met DJ en met de auto's, noodkitje maken...
ook nog een hele boterham als'k het zo bekijk.
Ik ben niet zo heel creatief dus met die tekstjes vrees ik dat ik je niet kan helpen.
Veel succes nog in elk geval!

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...