Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders

  24-6-2011 10:40:17
Een tijdje terug vroegen er hier mensen naar windlichten maar toen hadden wij de onze nog niet aangekregen. Gisteren zijn ze aangekomen en we zijn heel blij met het resultaat :-) Ze zijn heel mooi en de Kaarsengieterij heeft een heel goeie service. Als je hen een vraag doormailt, krijg je dezelfde dag al antwoord. Ik heb hen gisteren een leuke mail gestuurd om hen te bedanken voor de goeie service en het mooie resultaat en hun reactie terug was ook super. Me happy!!! :-)

Groetjes van een gelukkige bride to be ;-)

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1216


jamie
9-3-2012
 Meld misbruik24-6-2011 15:01:54

Hejj kelly,

kan je mij eens die site doorgeven van kaarsengieterij waar je die windlichten hebt besteld?
kun je ze ook laten graveren of gaat dit niet?

alvast bedankt
groetjes jamie x



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 17:31:16

Ja ze beschilderen ze met de hand. Wij hebben er iets persoonlijk op laten zetten en onze namen + trouwdatum... Echt knap! :-) De site is www.dekaarsengieterij.be. De zaak is gelegen te Brugge. Je kan je bestelling afhalen of laten leveren. Wij hebben het laten leveren en alles is super verlopen.

Groetjes!



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik25-6-2011 9:57:16

oke super ik ben juist van brugge, yes mijn probleem is opgelost hihi

dankjj !!!

groetjes jamie x



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik25-6-2011 13:11:10

Das heel graag gedaan! Dat komt voor jullie wel goed uit dan dat het in Brugge is :-) Je gaat er zeker geen spijt van krijgen!

Groetjes Kelly xje terug



Griet
21-4-2012
 Meld misbruik25-6-2011 21:59:28

Kelly,

Windlichten zijn toch een kaars in een soort glas of vergis ik mij?
Kan je dat volledig laten maken in Brugge? Want de kaarsen op zich zien er al heel mooi uit.
Zou je het zien zitten om er eens een foto van door te mailen?

Super bedankt!
Griet.

grietmeersman@hotmail.com



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 17:10:57

Dag Griet,

Een windlicht is een vierkante blok die is uitgehold om een theelichtje in te zetten. Je moet maar eens kijken naar de kaarsengieterij hun site.

Groetjes Kelly!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...