Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oostende naar diksmuide-woumen

24-6-2011 10:31:56
hoi even een vraagje zijn er hier nog die met verschillende locaties zitten ? Hoe gaat dit dan met de fotograaf ? zou die dan ook overal meegaan ? moet ik dan vervoer regelen voor die persoon of is dat afhankelijk van de fotograaf . het is namelijk zo dat ik in het ouderlijk huis in oostende blijf slapen zowel de make up als mijn haar word in het kapsalon gedaan in oostende (mijn papa en zus hebben daar hun kapsalon ) wij trouwen in diksmuide stadhuis ws kerk ook maar feestzaal kan of in diksmuide of in oostende zijn of wie weet miss nog ergens anders
ohja nog 1 vraagje tot wanneer blijft jullie fotograaf ? komt ie enkele uurtjes , tot receptie, tot openingsdans?? of oen jullie enkel de fotoshoot met een prof en hopen jullie op het talent van jullie gasten voor mooie foto's

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 490

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik24-6-2011 12:24:52

Wij wonen in de Vlaamse Rand rond Brussel (westkant) en ons feest gaat door in Schelle (bij Antwerpen). De fotoshoot zelf ligt nog niet vast, maar zal waarschijnlijk in Brussel zijn. Onze fotograaf (zelf uit het Leuvense) komt 's morgens naar ons huis en gaat de rest van de dag met ons mee. Met zijn eigen auto (waarin hij al zijn materiaal vervoert). Hij komt van bij de 'opmaak' en blijft tot na de openingsdans, maar ten laatste tot middernacht.

Je moet dit gewoon met je fotograaf bespreken, sommigen vragen een onkostenvergoeding voor de afstanden, bij anderen is dit inbegrepen. Je beslist ook zelf hoe lang je de fotograaf erbij wil. Maar als je vertrouwt op de gasten voor foto's, zorg dan zeker dat er op voorhand goede afspraken zijn, zodat je ook zeker voldoende foto's zal hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...