Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed gepast en kapsel ook beslist

  24-6-2011 1:48:00
Vandaag eindelijk zoveel maanden na het kiezen van mijn kleed de 1ste pas gedaan.
Had het eind november al gekozen en vandaag opnieuw gepast.
en tegen alle verwachtingen in van sommige kon ik erin. ahwel daar heb ik nu lol in
want er waren een paar die zeiden dat ik zeker niet meer in mijn kleed zou passen want ik was bijgekomen
mja moeten ze effe de slaap of weet ik veel wat uit hun ogen wrijven. de weegschaal zei toch nog altijd hetzelfde.
en nu hebben ze vandaag mogen zien dat de weegschaal niet gelogen heeft want kon er nog in haha
ze moeten enkel nog de jurk wat korter maken (ik met mijn korte beentjes)
de 28ste juli mag ik het gaan halen. 8 dagen voor de trouw :-) heb er wel een foto van getrokken speciaal voor de 2 papa's zodat mij zeker gezien hebben in mijn kleed. hopelijk kunnen ze het in het echt ook nog meemaken dat is toch specialer als op foto. dus allemaal duimen dat ze het tot dan en langer nog goed doen die 2 ventjes.
het zijn 2 schatten ondanks hun ziekte en ellendig gevoel zouden ze alles doen om te helpen. zo kunnen ze ook eens aan iets anders denken dan aan die vieze vuile kanker in hun lijf.
en ivm met mijn kapsel is de knoop ook doorgehakt. het word opgestoken.
weer 2 zorgen minder.
de bedankjes zijn ook zo goed als klaar en de misboekjes moeten enkel nog gebonden worden en dan kunnen die 2 dingen ook van de lijst geschrapt worden.
mijn lijstje begint fameus te korten op 41dagen voor de big day

inge
5-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 953


Tine
26-5-2012
 Meld misbruik24-6-2011 8:19:18

Hopelijk gaat alles goed zodat ze het nog alletwee 'live' kunnen meemaken



Els
5-8-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:47:27

hier ook een 5/8 bruidje,

ik duim mee dat de papa's er nog alletwee bij kunnen zijn, kanker is idd een vies ding...



ik moet 3 weken voor de trouw men kleed nog gaan passen en laten aanpassen

de misboekjes moeten nog afgedrukt worden en worden samengebonden,

mijne toekomstige heeft nog schoenen nodig (heeft normaal morgen zijn kostuum in handen!) en een das

bloemen moeten nog worden gekozen,

er moet nog naar de zaal gegaan worden, dessertjes moeten nog gekozen worden

eten moet nog besproken worden

en er zijn nog wel een paar dingen, men lijstje is precies nog wel iets langer :-)
nog 41x slapen en tis eindelijk zo ver!!!!




dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-6-2011 18:37:41

amai hoe erg! 2 papa's met kanker :s zal wel zwaar om dragen zijn!! sterkte!!!
en hopen dat ze het nog lang goed houden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...