Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 en 2 juli bruidjes...

  23-6-2011 21:49:05
Ja mannekes... nu kort het echt af hé! Nog 8d en enkele uren...
Net strikjes rond de misboekjes gebonden, kom een klein beetje tekort dus morgen nog wat lint bijhalen.
En zo zijn er heel veel kleine dingen die nu nog gedaan moeten worden, maar oooh zo leuk hé!
Het is echt aftellen geblazen maar ontzettend genieten! Mijn ventje heeft gelukkig vandaag dé schoenen gevonden die hij zocht, en al in solden dus een echte meevaller. Zaterdag moeten we alles naar de zaal brengen (lijsten, menu's, naamkaartjes,...) en als dat achter de rug is rest er ons niet veel meer dan genieten... denk ik.
Er zullen nog wel heel wat dingetjes komen maar dat kunnen we perfect aan! En het slapen gaat tot hiertoe super, raak zelfs mijn bed niet uit 's morgens, dus no stress!
Hoe loopt het met de andere 1 en 2 juli bruidjes?

Ahja, en voor ik het vergeet... de weersvoorspellingen zien er best wel goed uit !!!

xxx

Lies

lies
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1587


vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 22:27:30

hey Lies,

Het kort echt wel af he.
Ik besef het precies nog niet helemaal.
Op dit moment heb ik nog geen tijd om te stressen (einde schooljaar is erg druk), maar daar ben ik blij om.
Wij moeten nog wat kleine dingen in orde brengen, zoals ringen afhalen, nagels laten doen, laatste afspraak feestzaal, ...)

Wat zal onze dag er snel zijn en hopelijk met geweldig weer!

groetjes Vanessa



nele
1-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 23:07:55

Dag Lies,

bij ons zijn het nog 7 dagen (over 55 min nog 6 ) en stilaan begint er af en toe toch al een stressmomentje te zijn.
Morgen gaan we de foto's voor de tafelverdeling afdrukken, dan naar de ava voor de laatste decoratie, op zoek naar nieuwe lingerie en nog dansschoenen en voor de rest ziet er goed uit. Als het weer nu blijft, of misschien nog beter wordt, is de dag al voor de helft geslaagd!

xxx
Nele



mariska
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 0:47:16

Hey Lies,

Hier nog 6 dagen 23 uur.
Nu even een pauze momentje tijdens het maken van de bedankjes.
Wij moeten ook nog wat laatste dingen doen, bedankjes afmaken, snoepzakjes voor de kindjes, mijn gelofte bedenken (gisteren besloten dit toch te doen) en maandag ga ik naar de showroom van het bedrijf waar ik werk (www.ptmd.nl ) daar decoratieartikelen halen.
We moeten nog steeds het definitieve aantal doorgeven, want het blijft maar veranderen.
Dinsdag mijn nagels en een lekker massage voor mij en mn aanstaande.
en vanaf woensdag neem ik vrij!
Alleen door al het bruiloftsgeregel vergeten we sons een beetje de honeymoon die 3 juli al begint.
We gaan 3,5 week naar amerika en daar moeten we ons ook nog op voorbereiden...dus wel een klein beetje stress hier, kleine nachtmerrie gehad eergisteren.
droomde dat hij al bij mijn ouders aankwam en dat k nog zonder mijn haar goed te doen en zonder make-up in mijn badjas stond...aaaah!! haha
Ik heb er echt zooooo'n zin in en het is ook zo leuk dat de mensen om je heen er allemaal zo mee bezig zijn, kleedje hier, hemd daar schoenen enzenz leukleukleuk!

x








Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:24:13

Hey allemaal!

toch geweldig dat je zo samen kunt aftellen he! Hier staat op m'n teller 6 dagen 14 uren en nog wat. Vanmiddag om 15:30u. is het nog precies 1 week! Vanmorgen zei ik nog tegen onze dochter: "volgende week rond deze tijd is mama al weg om haar nageltjes te laten verzorgen". Brrrr, toch wel spannend.

Ik heb sinds gisteren vrij, zodat ik me volop op de voorbereidingen kan storten. En ik heb gisteren al heel wat kunnen afwerken. Vandaag ga ik de tafelindeling definitief maken, want straks mogen we een laatste keer naar de zaal. Ik heb m'n schoenen nu aan, want eigenlijk heb ik die nog niet goed ingelopen en ik wil zeker geen pijnlijke voeten volgende week. De mandjes waarmee de bruidskindjes de ringen aanbrengen moet ik nog versieren, Het logeertasje van onze kindjes ga ik ook al klaarmaken.

Net als Mariska moet ik zien dat ik zeker niet vergeet onze valiezen te pakken. We gaan dan wel niet echt op honeymoon, we vertrekken 04/07 voor een midweek met de kids naar Nederland. Maar ik had toch graag de valiezen op voorhand klaar! Misschien gaan m'n verloofde en ik eind augustus ook met ons tweetjes een paar daagjes naar de zon. De kids-ID moet ik ook deze of volgende week nog gaan afhalen.

Tussendoor zou ik ook nog graag naar de braderij willen gaan. M'n dochtertje heeft al wel schoentjes, maar ik zou er precies toch graag andere voor kopen. Hopelijk vind ik degene die ik wil op de braderij!

Ik was ook begonnen aan een muzieklijst om door te mailen naar de DJ. Intredelied en openingsdans sowieso. Maar er zijn toch een paar liedjes met een emotionele waarde die ik die avond graag zou willen horen. Dus dan zet ik het gewoon op een lijstje.

M'n verloofde begint de stress toch ook een beetje te voelen. Hij probeert zich zoveel mogelijk NIET bezig te houden met de voorbereidingen. Is dat bij jullie ook zo? Komt het meeste werk op jullie schouders terecht? Ik heb dan maar van de nood een deugd gemaakt en een aantal verrassingen voorzien ZONDER z'n goedkeuring te vragen Hopelijk komt dat goed!

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!
Myriam.



Katrien
2-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:52:51

Wij trouwen in een tent, dus het meeste kan maar gedaan worden donderdag en vrijdag voor de trouw :(. Ik heb eigenlijk echt stress




Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 11:12:06

Hier begint te stress toch ook te komen, hoor. Ik krijg eigenlijk vooral stress van andere mensen De zussen die achter mijn veren zitten en steeds vragen of ik dit of dat al gedaan heb... (ik ben nogal een geruste in alles en heb ook voor alles tijd genoeg). Ik weet wel dat ze het goed bedoelen en willen dat er niks misloopt op onze dag, maar grrr...Voorlopig heb ik alles onder controle. Ik moet alleen nog lags de zaal voor de bedankingen en het gastenboek enz weg te brengen.

Het is wel superspannend! Ik kijk er echt naar uit! Gelukkig vallen de weersvoorspellingen al mee! dat is ook weer ne zorg minder!



Cindy
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 14:38:06

Hallo allemaal,

Ik ben sinds enkele dagen geveld door de buikgriep... Stel je voor mocht dit een week later het geval geweest zijn...

Wij moeten niet zoveel meer regelen en ook de stress is er gelukkig nog niet.

Deze middag zeiden ze in het weerbericht dat het op vrijdag 1 juli prachtig weer zal zijn. Kan niet beter, toch?

Ik wens jullie alvast heel veel succes toe met de laatste voorbereidingen. Geniet ervan!!!
Vele groetjes,

Cindy



Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 14:51:35

Hey Cindy,

veel beterschap! Ik zit sinds een week met een oorontsteking die maar niet wil genezen. Hopelijk brengt het weekend voor ons allebei genezing! Ik ga anders maandag voor een derde keer terug naar de dokter... Stel je voor dat ik nog niet eens kan horen wanneer ik juist JA moet zeggen :-)

Groetjes,
Myriam.



Cindy
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 19:38:01

Hey Myriam,

Ook voor jou heel veel beterschap! Toch niet te geloven dat wij ziek zijn de week voor ons huwelijk. Deze avond is het mijn dochter haar dansoptreden waar ze heel het jaar naartoe heeft gewerkt en ik kan niet gaan, wat héél jammer is natuurlijk. Gelukkig waren er heel wat gegadigden die mijn plaats wilden innemen. Dus.... de week voor onze trouw is mijn vriend op stap met een andere vrouw...

Ik lees dat jouw vriend niet echt mee helpt met de voorbereidingen? Hier juist hetzelfde... Hij heeft werkelijk niets gedaan. Vandaag 'probeerde' hij uit te leggen hoe DE dag volgens hem zal verlopen... Hilarisch gewoon.... Nu, ik heb wel al alles neergeschreven voor hem, het hem al honderd keer uitgelegd maar helaas pindakaas... Hij wil het gelijk niet vatten... Gelukkig kan ik wel op hem rekenen voor allerhande praktische zaken. Zo heeft hij nog vlug onze gang en WC geschilderd, heeft hij de tuin onder handen genomen,... Hij is écht wel een schatje hoor en doet wat hij kan. Ik denk dat mannen nu éénmaal weinig organisatietalent hebben...

Ik wens je alvast een PRACHTIGE dag toe. Geniet ervan want zoals je hier al zoveel gelezen hebt gaat het véél te vlug voorbij.

Groetjes,

Cindy



Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 20:38:31

Hier ook al stress hoor! Morgen ringen halen, nog enkele keren naar zonnebank, manicure, pedicure, oksels harsen, decoratie aanbrengen in zaal.

Dat is het zo'n beetje maar heb toch stress hoor!

Hopen op mooi weer!! :)




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...