Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan evie : bruidjes metamorfose dag

  6-5-2004 20:30:32
Hey Evie,

Da's heel tof dat je ook gewonnen hebt.Mijn verloofde had me ingeschreven maar hij kan spijtig genoeg niet meekomen.Hij doet 1x per jaar mee aan een minivoetbaltoernooi en dat is juist nu zondag.
Ik kom waarschijnlijk met mijn moeder.
Ik weet echt niet hoeveel personen er gewonnen hebben.
Ik vind het heel tof om eens door professionals onder handen genomen te worden.
Wanneer trouw jij?
Ik trouw 24 juli.
Nu begint te kriebelen hoor.

Groetjes en misschien zie ik je wel zondag.

Cindy

cindy
24-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1127


Evie
4-9-2004
 Meld misbruik7-5-2004 10:04:45

Hey Cindy,

Wij trouwen zaterdag, 4 september. We hebben nog wel wat tijd om alles in orde te brengen. Nog 4 maandjes geduld oefenen.. maar het kriebelt al enorm hoor :o)

Wauw, 24 juli is wel al aardig dichtbij. Hopelijk zullen we zondag enkele interessante tips krijgen.

Van welke streek ben jij?

Groetjes en tot zondag..



An
18-9-2004
 Meld misbruik7-5-2004 12:39:19

wat is dat die bruidjes metamorfose dag? Kan je daar nog aan meedoen of is het al te laat?



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik7-5-2004 14:43:53

Spijtig, maar de inschrijvingen voor de wedstrijd zijn al voorbij.

Op www.forlovers.be kan je eens bekijken wat het net is.

Het is een dag die je kon winnen, waar een team van professionele kappers en visagistes je omtoveren en je dan ook tips geven i.v.m. je kapsel en make-up.

Zondag is de grote dag! Ik ben echt benieuwd!

Groetjes



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik8-5-2004 9:05:17

Hey Evie,

Jij gaat trouwen op de dag dat ik ook wilde trouwen.
Bijna 2 jaar geleden reserveerde ik mijn feestzaal en zaterdag 4 september 2004 was al volzet.Spijtig genoeg waren de andere zaterdagen in september ook al volzet.
De maand september is heel speciaal voor mij want mijn verloofde en ik waren een koppel in september 99, eerste vakantie Cuba in september 2000, samenwonen in september 2001 en mijn verjaardag in september.
Ik wilde geen andere feestzaal nemen want het was volledig ons gedacht en de tuin is prachtig en ideaal voor onze huwelijksviering.Wij trouwen in de tuin met rent-a-priest.

Amuseer je morgen en laat je maar eens goed verwennen.

Greetz,
Cindy

PS: Ik woon in Aalst



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik11-5-2004 10:54:41

Hey Cindy,

In welke zaal gaan jullie dan de trouwfeest geven? Wij in de Waerboom. De eerste keer dat mijn verloofde en ik samen naar een trouwfeest gingen was in de Waerboom en wij wisten het direct. In die zaal gaan wij ooit ook onze trouwfeest geven.

En je bent van Aalst. Dat is ook toevallig. Ik ben afkomstig van Denderleeuw en mijn verloofde van Erembodegem. Dat is vlakbij.

En? Is de metamorfose dag voor jou goed meegevallen? Content met het resultaat?

Groetjes
Evie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...