Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 16 uur 49 minuten en ... seconden

  23-6-2011 7:17:59
Hoi allemaal,


hier beginnen we serieus af te tellen. Morgen is het zover na bijna een jaar plannen.
De zenuwen beginnen nu wel op te komen hoor. Ben precies een beetje ziekjes aan het worden ... Mijn keel doet wat pijn. Ik hoop dat dat aan de zenuwen te wijten is, en anders zullen we wel afzien !
Vandaag staat er eerlijk gezegd nog redelijk veel op ons lijstje ....
De mama's gaan halen, mijn nagels laten opmaken (ben superfier op mezelf, want het zullen mijn eigen nagels zijn na 28 jaar nagelbijten ! ), het gastenboek nog in orde maken, alles klaar zetten voor morgen en nog is goed kuisen.
De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar we komen er wel.
Ik was wat bang voor het weer, maar dat ziet er ook al heel goed uit. Overdag en 's morgens zon met hier en daar een wit wolkje en geen regen voorhet ogenblik. En met 19 graden zijn we zeker content !
Ik kan niet wachten tot morgen.
In het weekend of maandag zal ik een verslagje schrijven en misschien al de eerste foto's van de familie doorsturen.

Nog veel plezier met voorbereiden!
En geniet ervan.

Groetjes,
Jessica

Jessica
24-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1052


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 8:06:02

Hoi Jessica,

Wauw spannend! Geniet ervan zou ik zeggen, en veel thee met honing drinken voor jouw keel!
Morgen wordt het een spetterende dag, heb je even geluk met het weer zeg! ;-)
Ik hoop dat jullie er heel fel van genieten en alvast een hele dikke proficiat!

Groetjes,
Filipa





mieke
7-7-2012
 Meld misbruik23-6-2011 9:32:45

Alvast een hele dikke proficiat en probeer toch wat te slapen hé vannacht
verzorg je keeltje maar goed.

groetjes



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik23-6-2011 10:09:46

Een heel mooie, bijzondere dag gewenst en ja, het weer heb je blijkbaar dus mee ! Da's toch al heel wat, he. Hoedanook, genieten is de boodschap ; dus vanavond een valeriaanthee voor het slapengaan met, zoals Filipa terecht schreef, een beetje honing erin en op tijd onder de wol. Dan ben je morgen goed uitgerust en zal je maximaal alles kunnen beleven ! Van ons alvast heel veel gelukwensen en een schitterende dag morgen !



Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik23-6-2011 10:26:11

Veeeel plezier morgen!



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 10:33:44

maak er morgen een heel leuke dag van. en geniet ervan.



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik23-6-2011 11:42:42

Super! Probeer vooral op tijd te gaan slapen, het zal je keel ook goed doen... Wij hadden ook een beetje zo'n weer, en ik moet zeggen: dat was ideaal!

Veel plezier morgen en alvast proficiat!!



Inge
13-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 12:16:39

Heel veel plezier toegewenst morgen. Niet te veel stress. Morgen verloopt ALLES perfect. Je zal wel zien. Geniet ervan.



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik23-6-2011 17:52:03

spannend!

Ik ga er mee voor duimen dat het mooi weer is!!

Geniet en heel veel plezier!

Veel groetjes Ellen



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 23:02:54

Spannend zeg, ook hier gaan de duimen omhoog voor goed weer! Geniet ervan en alvast proficiat!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...