Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen met het huren van costuums

  22-6-2011 14:47:46
Dag iedereen,

zoals ik in een eerder berichtje onlangs liet weten, was het huurcostuum voor mijn schoonbroer te klein. Hij is nogal groot en ze hadden in de winkel niet de juiste maten voor zijn lange armen.
Intussen waren we dus op zoek naar een andere verhuurder, die wel grote maten heeft. Nu hebben we die gevonden en er is tevens een afspraak gemaakt om komend weekend te gaan passen. Vandaag belde ik dus de huur van de andere costuums af. Plots zegt die man me dat als we het willen annuleren omdat het costuum te klein is, hij dan wel een costuum zal voorzien op de juiste maat. Ik natuurlijk verward "Hoe? En u had gezegd tegen mijn schoonbroer dat u de juiste maat niet had?!" Man: "Nee, klopt, maar dan zorg ik er wel voor"
Dit vind ik dus erg vreemd he! Als iemands mouw zo'n 4 cm te kort is, dan kan je geen moeite doen om de juiste maat te voorzien, tot de klant afbelt...
Ik heb me aan de telefoon laten overvallen en heb gezegd dat het dan oké is, als het zeker opgelost geraakt. Maar mijn schoonbroer zou niet meer moeten gaan passen (ookal zijn zijn maten niet gemeten!). Ik vind dat allemaal zeer vreemd en om eerlijk te zijn is mijn vertrouwen weg. Ik zou liefst toch afbellen, maar durf nu niet meer goed. Gelukkig ziet mijn verloofde het wel zitten.

Wat denken jullie hierover en wat zouden jullie doen?

Lien
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1249


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-6-2011 15:06:01

Hallo,

Als je je er niet goed mee voelt moet je zeker niet met hen in zee gaan. Ik had een soortgelijk probleem met de bloemist voor mijn bruidsboeket, ik had ook lang getwijfeld (ik durfde niet afbellen). Uiteindelijk had ik mijn stoute schoenen aangetrokken en met een leugentje om bestwil afgebeld. Uiteindelijk was ik opgelucht, het was een blok die van mijn schouders viel. Je blijft je de vraag stellen of het wel zal goedkomen... Succes

Groetjes
Annelies




Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik22-6-2011 15:28:54

Zoals Annelies zegt: als je je er niet goed bij voelt, dan zou ik toch maar afbellen.

Ik durf ook nooit afbellen en daarom doet mijn vriend dat altijd, haha :)
Misschien kan je dat aan je verloofde vragen?

Als die man toch blijft aandringen op het feit dat hij een groot-genoeg kostuum zal hebben, dan moet jij maar aandringen op het feit dat je schoonbroer dat kostuum ZEKER moet passen.

Je koopt toch ook geen kleren zonder passen?

Laat je niet doen :)





jeff
27-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 21:52:01

AFBELLEN is zeker de boodschap!

Bovendien als je schoonbroer zelfs niet meer moet gaan passen......?????

Dat kan toch niet, een pak moet als gegoten zitten!!!!!



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik23-6-2011 13:59:46

Ik vind ook dat je moet afbellen,aangezien dat hij eerst niet voor een gepast kostuum kan zorgen maar als jij dan afkomt met een alternatief kan het plots wel
Vind het vooral raar dat je schoonbroer niet moet gaan passen,hoe kan je dan weten dat het wel degelijk goed zal zijn voor die dag hmmm neen toch niet denk ik dan
Alss je toch al een andere zaa hebt die het ook kan ga dan maar naar die andere zaak,die hadden meteen in het begin grotere maten
succes en laat ons weten wat je beslist hebt



Lien
6-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 20:10:10

We hebben afgebeld!!!

Bedankt voor de tips, het heeft me gesteund in mijn beslissing en ik ben toch wel opgelucht nu.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...