Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het weer en de stress die erbij komt

  18-5-2006 9:16:44
Hallo medebruidjes,

Zaterdag is het zover en voor zover ik een glazen bol heb, ziet het er niet zo best uit ivm het weer.
Voor het eerst in mijn leven wil ik dat het mooi weer is en dan gebeurd het nog niet.
Heb goed geslapen vannacht (voor de eerste keer in twee weken) en dan sta je op en regent het.
Heb zelfs geen alternatief om de fotos te maken.
Hopelijk zijn de weergoden WEER eens verkeerd en is het een stralende dag... ik zal alleszins mijn best doen om te stralen en de regen niet te zien. Maar moeilijk zal het wel worden...

Voor iedereen die zaterdag trouwt, veel plezier en laten we samen bidden voor mooi weer wanneer we buiten moeten vertoeven.

Succes.

Ann
20/5/2006

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 973


Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik18-5-2006 9:55:06

Hallo Ann,


Ook voor ons is het zaterdag "onze dag"! En ja, hopelijk draait het weer nog want anders ... brrr ... koud hoor.
Nu, nog liever koud hebben dan nat geregend te worden en door elkaar gewaaid te zijn.
Als de fotoreportage goed verloopt, het binnen- en buitengaan van de kerk dan ben ik al tevreden. De rest is toch binnen te doen hé.

Veel succes zaterdag, maak er een onvergetelijke dag van (met of zonder zon!)

Groetjes, Kimberly
20/05/2006



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik18-5-2006 14:45:30

Voor jou hetzelfde Kimberly.

Als we buiten kunnen met zon en binnenzitten met regen is het voor mij ook ok hoor.

Mijn stiefdochtertje heeft net dezelfde naam als jij dus zal ik zaterdag aan jou denken.

Groeten
Ann
stressy bruid in spé
20/5/2006



Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik18-5-2006 14:51:32

Zaterdag is ook onze dag! Ach, ik durf te wedden dat zelfs als het regent, dat wij er STRALEND zullen uitzien en ons ook zo zullen voelen! Inderdaad, als het maar niet regent bij het buitenkomen!
Heel veel succes!
Liefs,
Nathalie
Mét vlinders in de buik!
20/05/2006



robben
20-5-2006
 Meld misbruik18-5-2006 16:20:54

Hier nog een bruidje van 20 mei dat ook met bange oogjes naar het weerbericht kijkt! Je kan alles regelen, maar wat het weer betreft kan je weinig plannen! Erg hè! Maar ik ga proberen het niet aan mijn hart te laten komen en gewoon hopen dat het droog is als we buiten moeten zijn! Onze fotoshoot is gelukkig vooral binnen!
Medebruidjes, geniet er zaterdag van en volgende week kunnen we onze verslagen hier neertypen!
Groetjes, Isabelle



robben
20-5-2006
 Meld misbruik18-5-2006 16:20:57

Hier nog een bruidje van 20 mei dat ook met bange oogjes naar het weerbericht kijkt! Je kan alles regelen, maar wat het weer betreft kan je weinig plannen! Erg hè! Maar ik ga proberen het niet aan mijn hart te laten komen en gewoon hopen dat het droog is als we buiten moeten zijn! Onze fotoshoot is gelukkig vooral binnen!
Medebruidjes, geniet er zaterdag van en volgende week kunnen we onze verslagen hier neertypen!
Groetjes, Isabelle



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik19-5-2006 8:03:51

OEF Het is al een opluchting niet alleen te zijn. Als je het weerbericht mag geloven, eerst regen, dan bewolkt met onweersbuien.... ik ga stralen maar ja als je in de pletsende regen buiten moet komen...
Als het maar regent van 7u tot en 10u30 dan ben ik gelukkig. Om 11 u gemeentehuis binnen voor een uur (dat het dan maar giet) nadien te voet naar een bistro voor kleine lunch (gene regen). Nadien fotoshoot (13u30-14u) GEEN regen.
En nadien naar de zaal. Dat het dan maar tot 20u niet regent, geen wind is... dan kunnen we buiten de receptie houden (maar ik denk dat dat teveel gevraagd is)

AAN ALLE 20 mei-ers.... GENIET ... ik zal mijn verslag houden voor na 26 mei (vertrek zondagavond naar zee op honymoon)

xxxxxxx

Ann
ps mijn venteke heeft me deze nacht wakker gehouden met een verschrikkelijke hoest nie te doen
deze avond slaap ik bij mama en papa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...