Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen feest

  17-5-2006 22:29:28
Over twee weken trouwen we. Bijna alles is in orde, alleen over de tafelnamen voor op het feest vinden we geen oplossing.
Kunnen jullie me helpen met originele tafelnamen?
We zouden graag de mensen een kaartje geven bij het binnenkomen en daarna muziek laten horen wat bij het kaartje past. Zo weten de mensen dat zij naar hun tafel mogen gaan, maar we weten niet of dit zo een goed idee is? Iemand andere leuke ideeen?

Bedankt!

Priscilla
3-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2437


Erna

 Meld misbruik17-5-2006 22:33:29

J kan uiteraard met gekende liedjes werken, maar ook met de tunes van vb tv series ..
Veel succes!



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik17-5-2006 23:11:31

Hey Priscilla!

Wij hebben gekozen voor een Disney-thema... Omdat mijn verloofde zijn aanzoek gedaan heeft in Eurodisney, vorig jaar, en omdat we nogal een (spijtig genoeg dure) hobby hebben om die porseleinen Disney Classic Collection beeldjes bijeen te verzamelen, wil ik graag een mooie poster of grote kaart van een van de zovele tekenfilms van Disney inkaderen en op zo'n schildersezeltje aan tafel zetten. Als de mensen dan binnenkomen, geven we ze ook ineens een kleiner kaartje met de afbeelding van hun tafel, zodat ze weten waar ze kunnen gaan zitten. Op het muziek van die tekenfilm gaan ze dan aan tafel.
We hebben waarschijnlijk een 12-tal tafels, dus we kiezen tussen 12 tekenfilms...

Ik had ook eerst gedacht om met kleuren te werken en dan op een bepaald liedje waarin een kleur in bezongen wordt, de mensen aan tafel laten gaan...
Zoals:
goud - Goldeneye / Goldmember (Austin Powers)
geel - Yellow Submarine
groen - Groen (Bart de Pauw en Tom Lenaerts ten tijde van Schalkse Ruiters) of Green Grass of Home
roze - La vie en rose
blauw - Blauw...

Er zijn echt wel veel ideetjes die je zou kunnen gebruiken. Eventueel kan je ook met drank werken (verschillende soorten cocktails die jullie graag drinken ofwel jenevers, champagne, enz...) of verschillende steden waar jullie al geweest zijn (hoeft niet per sé in het buitenland te zijn).

Of groepeer jullie tafels naar de mensen die er aan plaatsnemen: de buren (en het liedje van Neighbours), de familie (we are family,...), vrienden (het liedje van Friends), collega's (working 9 to 5), enz...

Hopelijk heb je genoeg ideetjes voor je trouwfeest?

Groetjes,

Inge
05.08.2006



Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik18-5-2006 11:54:54

En mocht je van voetbal houden... het WK is in aantocht, misschien kan je verschillende landen kiezen en dan een stukje van hun nationale hymne of een ander liedje van elk land spelen. En voor de eretafel de officiele hymne van het WK, als ik me niet vergis is het Love generation van Bob Sinclar.

Succes!
Annelies
16/09/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...