Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hey

  21-6-2011 9:56:30
Man Man Man...
trouwen is blijkbaar niet goed voor de zenuwen hé ...
Nog maar een paar dagen en het is voor ons zover... Gisteren plots een koppel afbellen...
(zonder reden ma soit...) Dus wij dan (heel gênant) nog een ander koppel kunnen vinden.
Aangezien ons aantal al is doorgegeven en vastgelegd ...

Sta ik op , zie ik op mijn gsm dat er nog een koppel niet komt ! Pffff... nu mogen we dus toch nog kijken voor 2 mensen...
Mensen die eigenlijk oorspronkelijk niet gevraagd zijn... tsss... ik voel me er echt niet goed bij , maar ik vind het zonde om te betalen voor mensen die dn nie komen...

Daarnaast zien de weersverwachtingen er echt alles behalve uit :( we hebben geen paraplu's voorzien... (vond het nogal doemdenkend) en geen binnenlocaties... dus mogen we hier dus ook nog naar opzoek gaan...
man man man



kelly
24-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1551


Sara
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 10:00:52

Weet niet hoe dit bij ons zit, moet dit eens navragen... Maar kan je niet gewoon naar de zaal bellen en zeggen dat er twee man minder gaat zijn.

Grtjs

Sara



fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 10:04:37

wij mochten tot de dinsdag er voor aangeven of er nog wijzigingen waren of niet :)
en als je wil mag je altijd mijn doorzichtige paraplu's van zaterdag overnemen heb ze ondanks het slechte weer niet nodig gehad want we hadden het geluk om telkens tussen de buien door naar buiten te komen!
nu mocht je interesse hebben het zijn 3 doorzichtige paraplu's we kochten ze voor 10 euro stuk, zijn niet gebruikt en zijn nog maar 5 dagen oud :-D mocht je interesse hebben voor 7,50euro stuk doe ik ze weg laat maar iets weten dan

groetjes en succes op je dag en laat je niet op stang jagen door annulaties of regen ik heb dat ook niet gedaan en mijn dag is perfect verlopen
fatimma



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik21-6-2011 10:14:10

Hallo Kelly, wij mochten tot de dag voor onze trouw doorgeven of er iemand minder was. Misschien even vragenn aan jullie zaal?



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik21-6-2011 12:12:07

Bij onze feestzaal is er een percentage van 7 procent. Stel er komen een paar mensen niet opdagen op ons avondfeest door omstandigheden trekken ze dat bedrag van de totaalprijs af. dus dat vond ik wel een voordeel bij onze zaal.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-6-2011 13:02:30

Wij kunnen bij de zaal wijzigingen doorgeven tot 5 dagen voor het huwelijk dus moest dit bij ons gebeuren 3 dagen ervoor, was dit ook al te laat... Hoop dat je nog iemand vindt!!

Groetjes!



Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:16:16

Bij ons hebben zijn er 2 niet komen opdagen. 1tje heeft ons smiddags verwittig... en de andere persoon heeft zijn vriendin alleen gestuurd en die moest dat dan maar vertellen. Beide personen hadden geen excuus (niet ziek, geen noodgeval in familie...) gewoon geen goesting. Ik vond dat heel onbeschoft. Je weet toch dat een huwelijksfeest niet goedkoop is! Ach ja, dat is de realiteit zekers.

Veel succes nog
Charlotte



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik21-6-2011 13:31:42

Hey Kelly,

Ik zou toch ook eerst eens contact opnemen met de zaal hoor, je weet nooit hé:-)
Want als je een ander koppel moet zoeken, hoe leg je dan uit dat zij naar feest mogen komen zo op het laatste nippertje? Ik zou dat persoonlijk toch een beetje vreemd vinden. Ik zou denken: alé, ze hebben ons nodig als 'zaalopvulling'
Dat is hoe ik nu even redeneer in de gedachten van die extra koppels die je moet gaan zoeken hoor:-)

Hopelijk kun je het alsnog regelen met de zaal.


veel groetjes en succes



Joke
21-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 14:30:59

Ik heb de dag zelf nog mensen kunnen afbellen. Terwijl we aan het eten waren, kwamen we te weten dat er nog 2 mensen niet zouden komen voor het dessertbuffet en ook dan nog hebben we deze mensen kunnen annuleren.
Ik zou het toch eens vragen aan de zaal hoor.



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-6-2011 19:54:44

kheb een mailtje gestuurd ( ze antwoorden altijd binnen 24 u ) ben benieuwd. Maar ze zijn eigenlijk al heel de weg door heel meegaands geweest... tis nu ni dak inneens 30 man afbel hé :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...