Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond schoonzus...

  21-6-2011 9:37:53
Hoi allemaal !!! Voor de vrijgezellenavond van mijn schoonzus gaan we met La Bella Vespa met (logisch!) vespa's gaan rijden :-) wij allemaal met een zwarte en de bruid in spe krijgt een roze :-):-) de rit duurt 3 uren en we kunnen hier en daar stoppen, we gaan alleszins eens stoppen om te picknicken maar ik zou nog enkele keren willen stoppen om iets te doen, samen. Mijn schoonzus is nogal verlegen en houdt er niet zo van om verkleed te worden of serieus in het middelpunt van de belangstelling te staan en ze heeft gevraagd daar rekening mee te houden... Dus ik dacht om met de groep (zijn in totaal met 8) iets samen te doen, hier en daar... Heeft er iemand ideeën? Please help mij, ik wil echt mijn best doen om er voor haar een supermooie dag van te maken... Alvast dikke merci !!!! :-)

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1251


rafa
6-5-2011
 Meld misbruik21-6-2011 11:56:38

ik had op mijn vrijgezellen een spelletjes uur, wat hield dat in
dat ik opdrachten (vb die van 'binnen een minuut') tegen 1 of 2 van mijn dames moest uitvoeren..
was heel leuk!!

dus mss kan je tussendoor paar keer stoppen, en moet ze een naam trekken (mijn zus had een washandje voorzien, met alle namen op een papierke geschreven, zodat ik telkens 1 of 2 namen uit dat washandje moest trekken) en een opdracht moet uitvoeren.

als je bij google intypt: opdrachten van binnen een minuut, krijg je boordevol opdrachten waar je uit kan kiezen

dus ookal is ze nogal verlegen, opdrachten uitvoeren tegen haar dames zal toch wel lukken, die kent ze tenslotte toch goed he?

veel plezier



Ine
12-5-2012
 Meld misbruik21-6-2011 12:28:23

hey,

een huwelijksquiz is misschien ook een idee?
allemaal vragen in verband met het huwelijk...

veel plezier



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik21-6-2011 15:17:11

Bedankt voor deze reacties! Ik ga beide tips gebruiken :-) merci !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...