Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  17-5-2006 13:33:16
Hallo allemaal,

Wij trouwen pas volgend jaar maar ik kijk er al zo naar uit dat ik nu al met vanalles bezig ben. Heeft er iemand van jullie ideeën voor een fantastische huwelijksreis? Ik zou graag naar Afrika willen, een kleine safari, gecombineerd met strandvakantie. Wat denken jullie hiervan? En hoe zorg je ervoor dat je echt als pasgehuwden behandeld wordt?

Thanx!
Marijke
(21/07/2007)

marijke
21-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1101


Katleen
25-8-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:12:03

hey Marijke,

wij trouwen deze zomer en eind september vertrekken wij ook naar Afrika op huwelijksreis. We gaan eerst een week op safari in Tanzania en daarna gaan we naar Kenia voor nog een weekje strandvakantie. Zo'n combinatie van beide leek ons ook ideaal.
Wij hebben een hotel gekozen waar ze speciale acties deden voor pasgehuwden. Zo krijgen we een superieure kamer en krijg ik als bruid een extra korting.

Groetjes,
Katleen
25/08/2006



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:14:24

Dag Marijke,

Wij trouwen in september van dit jaar en vertrekken een paar dagen na ons huwelijk naar Kenia.

Wij hebben gekozen voor een 7-daagse safari (minder dagen zijn ook mogelijk) en 7 dagen strandvakantie. Ik ben er zeker van dat dit een zalige vakantie zal zijn!

Zowel bij Pegase als bij Neckermann (iets minder prijzig)bieden ze combinaties aan. Wij hebben gekozen voor Pegase omdat we volop willen genieten.

Bij Pegase bieden ze voor pasgetrouwden allerlei honey-moonextra's aan zoals VIP-lounge op Zaventem, gratis upgrade naar luxe-kamer, ... De hotels bieden ook nog zaken aan zoals champagne en fruit op kamer, diners, ...
Het enige wat wij hier voor moesten doen is bij het reisbureau een bewijs meebrengen dat we kort daarvoor zouden trouwen.

Wij hebben gekozen voor Pegase omdat we vooral comfortabel wilden reizen (betere lodges op safari, minder gewone vakantietoeristen, ...). Is wel wat duurder maar een safarireis naar Afrika is sowieso duur!

Veel plezier.

Heidi
09-09-06



Katrien
12-8-2006
 Meld misbruik17-5-2006 16:38:59

Hallo Marijke,

Wij zijn vorig jaar naar Kenia geweest. Het was geen huwelijksreis maar het was fantastisch! We hebben eerst een week safari gedaan en daarna een week strandvakantie. Dat was de ideale combinatie. We deden de mooiste natuurparken aan, hebben in prachtige lodges gelogeerd en enorm veel dieren gezien. Tijdens de strandvakantie die daarop volgde, hebben we nog vele uitstappen gedaan met de locale bevolking. De mensen zijn er fantastisch! Ze staan altijd voor je klaar. Deze reis was voor ons een unieke ervaring! Het is waar wat ze zeggen: eens je in Afrika bent geweest, wil je steeds terug gaan...



marijke
21-7-2007
 Meld misbruik18-5-2006 20:39:31

Hallo Katrien,

Bedankt voor je berichtje. Het doet me alleen maar meer dromen. Mag ik vragen bij welke reisorganisatie je die reis geboekt hebt?

Marijke



Katrien
12-8-2006
 Meld misbruik19-5-2006 14:31:30

Hoi Marijke!

Wij boekten de reis bij Neckermann. Het was de Jambo Kenia vakantie. En die hebben we gedaan in september. Als je nog meer info wil, wil ik je dat graag doorsturen. Je zegt het maar.

Groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums