Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aaahhh!!!!

  20-6-2011 12:50:27
aaaahhhh!!!! Nog exact 11 dagen op de teller!!! het begint zo spannend te worden, volgende week zaterdag trap ik in het huwelijksbootje met de man van mijn leven...
Ben zo gelukkig op dit ogenblik.
Mijn papa die een zwaar motorongeval heeft gehad, die is nu thuis. Veel rusten en hij mag die dag aanwezig zijn bij ons en mee vieren, want we hadden er schrik voor.
Nog veel kleine details die moeten geregeld worden en dan komt het allemaal in de chakoch ;-)
Er is nu ook wel veel stress, maar die dag zal ik echt proberen te genieten en het op mij af laten komen...
Verheug er mij al op :-D

Veel liefs
Syl...

sylvia
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1124


Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 13:43:18

Ik herken dat gevoel van stress, maar toch enorm uitkijken naar....
Hier nog 18 dagen :-D



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 13:43:59

Oh ja, ik zal eens aan je denken tijdens mijn vrijgezellendag, want dat staat bij mij op het programma op 2 juli :-)



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 14:15:49

wij nog 10 daagjes, maar de grote dag is toch ook 2 juli bij ons (kerk en feest) woensdag doe ik de enveloppendoos, naamkaartjes en menu's naar de zaal en dan zijn de grootste dingen afgerond,
dit weekend alvast de valiezen maken, en dan is het pas echt aftellen hé. hopelijk werkt het weer ook een beetje mee



frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-6-2011 16:04:09

hey, blij dat je vader toch aanwezig zou kunnen zijn



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 20:50:16

Geweldig dat je papa er dan toch bij kan zijn!

Bij ons is het ook nog 11 dagen! De voorbereidingen komen wel in orde (hoop ik).
Op dit moment gaat het niet zo goed hier. De peter van mijn vriend is gisteren overleden. We hadden het zien aankomen, maar toch.

Ik kijk zo uit naar 2 juli! Hopelijk krijgen we goed weer!

Geniet van de laatste voorbereidingen!

groetjes

Vanessa



Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 22:37:28

Hier ook nog 11 daagjes. Weersverwachtingen zien er zeer goed uit voor 2 juli. Kijk er ook enorm naar uit na al die voorbereidingen. Enkel genieten zal ik doen die dag, no stress! :-)




monica
26-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:23:16

Wat fijn voor jullie te horen dat jouw papa toch aanwezig kan zijn...
Geniet van jouw kriebels en geen stress ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...