Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk idee gastenboek!

20-6-2011 8:19:11
Hoi bruidjes en gommetjes,

Hoewel ik al een gastenboek heb en daar heel tevreden mee ben, wilde ik toch even dit ideetje met jullie delen van op de website van Martha Stewart weddings... wie weet kan iemand hier nog gebruik maken van dit ideetje...
En als je gasten Engels spreken, en je de PDF ervan downloadt en afprint in kleur, en dat op allemaal kleine schriftjes lijmt, heb je dit super origineel gastenboek!
Neem maar een kijkje op:
http://www.marthastewartweddings.com/article/conversati...

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 944

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2011 11:33:28

ik heb het ook al eens bekeken, leuk héé :)

Ik vind de keuze van het gastenboek zo moeilijk !

Ik wil sowieso geen klassiek boek leggen !

idee één: de feestviltjes

idee twee: per persoon een fiche maken met enkele vragen op en ruimte voorzien voor foto; deze nadien lamineren en allemaal in een mooie map verzamelen.

idee drie: idee gebaseerd op de feestviltjes, maar op postkaartformaat vraagjes zetten en deze dan ook in een map verzamelen.

idee vier: een gastenboekje maken per tafel, op voorhand weet je toch min of meer hoeveel personen er aan die tafel zitten. Ook met vragen vooropgesteld en plaats voor foto's die aan die tafel genomen werden (en met wegwerpcamera's genomen werden). Zo heeft iedereen de hele avond tijd om na te denken. Eventueel zo ver gaan dat er al foto's instaan van de gasten aan die tafel, zo dat elke persoon/elk koppel een pagina voor zich krijgt in dat boekje...

Bedenkingen die ik me maak bij idee 2, 3 en 4: zijn alle gasten te vinden om meer dan één vraag in te vullen? Gaan er geen lege gaten zijn van mensen die niets willen inschrijven?

Het gastenboek is voor mij zo belangrijk, ik wil het echt zo leuk maken, en ik wil zoveel mogelijk tastbare herinneringen en van iedereen meer loskrijgen dan "nog veel geluk samen" :) maarja, is iedereen daarvoor te vinden?

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik20-6-2011 12:22:53

heyyyy t'is een superleuk idee!! Ik ga deze zeker bijhouden! Ga je dat doen Filipa? xxx

Erent

Meld misbruik21-6-2011 22:51:13

Hey . Dit weddingplan is heeft een superleuk gastenboek idee. Cecken jullie even via onderstaande link. Zou ook super zijn als jullie even willen stemmen, ....gewoon klikken op stem onder "bekijk dit plan". Alvast bedankt en veel succes. Hier heb je de link waar je het hele weddingplan kan bekijken + kan stemmen

http://challenge.goudengids.be/Planner?participantId=11...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...