TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
19-6-2011 20:59:19
Amai, Zo jammer voor u, en voor dat meisje!! Mms een beetje jaloezie omdat haar dochtertjes jou zo super vind... Echt jammer, maar mms komt er ergens nog een verklaring... Veel groetjes Ellen
|
|
Elke
26-5-2012
|
19-6-2011 21:04:32
Hoi! Dat is ook geen leuk verhaal, zeker als je zo een goede band hebt met je nichtje! Ik zou hen nog niet schrappen van je gastenlijst, stuur hen gewoon een uitnodiging, al is het maar voor je nichtje, ze kan je nooit het verwijt maken dat je haar vergeten bent. Hoe jammer het ook is maar misschien toch op zoek gaan naar een ander bruidsmeisje, zodat je zelf niet zonder zit. Misschien weet een ander familielid wat er aan de hand is? Maar het is idd niet makkelijk om iemand te spreken als je ze niet kan bereiken. Wie weet komen ze ondertussen zelf nog naar jou, dat hoop ik alvast voor jou! Probeer toch ondanks dit gebeuren wat te genieten van je voorbereidingen en moest ze niet komen, ik ben er zeker van dat je haar die dag in je hart meeneemt en zij zal ook niet vergeten hoe goed je bent voor haar! Groetjes!
|
|
Katrien
12-5-2012
|
19-6-2011 21:05:17
Beste Tiffanie Dat is inderdaad zeker niet leuk :s Je hebt dus altijd voor haar klaargestaan en nu reageren zij zo... Ik ken helaas het gevoel wel een beetje... Ik heb dat met één van mijn beste vriendinnen... Sinds we gebouwd hebben en gaan trouwen is de relatie langs haar kant serieus vertroebeld... Ik kan niet zeggen wanneer ik haar nog gezien heb en toen ze onze save the date video gezien had kreeg ik als reactie "ik hoop dat ik er kan bij zijn" (ze moet soms namelijk op zaterdag werken maar heeft net als iedereen toch recht op vakantie en de trouw van je beste vriendin wil je toch niet missen???) Het is zeker niet fijn als dierbare mensen zo reageren... Maar kop op meid!! Laat het even rusten en probeer het binnen een paar weken nog eens.. Als ze dan nog niet reageren ligt de bal toch in hun kamp en is het aan hun om jou iets te laten weten... Groetjes
|
|
jeff
27-8-2011
|
19-6-2011 21:25:38
We hebben ook al een paar maal zo "goed" geweest voor mensen....en dan opeens het deksel op onze neus..... Wij denken dat je van uwe kant, méér dan genoeg hebt gedaan om heet contact te herstellen! Schrap ze gerust van je lijst.... Je hetb nog de kans dat ze zeggen dat het oke is, maar je dan in de kou laten staan als het zover is; Je kan beter feesten met gasten die je het gunnen!!
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
19-6-2011 21:30:57
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
Wel , de zus van die mama is een nicht waar ik veel contact mee heb en zij begrijpt het ook niet, en sprak haar zus er al op aan dat ze dit niet kan maken..
Als ze polst naar de reden zegt ze botweg: Neen ik ben niet kwaad maar heb geen behoefte aan haar...
De zus zegt me dan dat ik haar gwn met rust moet laten en dat het wel zal koelen, maar ik heb echt zoiets van: 'Ik wil mij niet als vuil laten behandelen omdan zomaar te zeggen dat alles oké is wanneer zij het in haar hoofd krijgt...'
Maar idd, ik zal een uitnodiging sturen, dan kan er mij niks verweten worden.
De zus zegt trouwens dat als ze niet komen, ze mijn nichtje wel mee zal proberen brengen...
|
|
monica
26-8-2011
|
19-6-2011 22:30:55
Ik vind het héél naar voor u wat zich daar allemaal afspeeld.
Kun je zelf geen contact zoeken met jouw nichtje?
Je hebt je best op alle gebieden gedaan maar als ze tegen anderen zegt dat ze geen behoefte heeft aan jou dan is het toch héél sterk en gul van jou dat ze een uitnodiging krijgt. Hopelijk draaid ze voor jou terug bij.
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|