Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen amici

  16-5-2006 21:59:04
Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met de trouwringen van Amici.

Wij zijn een tijd geleden in een winkel in de Diestsestraat in Leuven
geweest waar ze ringen van Amici verkochten. Deze winkel staat echter niet als verdeler
op de site van amici? Weet er iemand hoe het dan kan dat zij deze ringen toch verkopen daar?

Blijven ringen van staal ook mooi gedurende de jaren of niet? Kunnen zij
tegen water en dergelijke?

Zit er een garantie op aankoop van amici-trouwringen?

Groetjes,

Marjolijn


Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 540


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 7:35:11

Hey,

ik heb nog nooit zulke ringen gezien, maar had wel een stalen ring die ik jaaaaren heb gedragen zonder dat hij daar minder mooi door werd. Ik waste er mee af, werkte ermee in de bouw van mijn ouders, kortom: ze kunnen zeker tegen een stootje.

Lieve



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik18-5-2006 9:28:26

Hey,
Ik heb enkele jaren geleden eens een setje ringen gekocht maar daar zat wat structuur op. Mijn toenmalige vriend deed zware handenarbeid en ik moet zeggen dat zijn tekening er totaal uitgeschuurd was. mijn exemplaar daarentegen was nog intact.
De ringen verkleurden niet.
Mij is nu aangeraden geen stalen ring te nemen. als je iets voorhebt aan je hand (ongeluk) waardoor je vinger gaat opzwellen kunnen ze de ring niet verwijderen.
Ze kunnen hem niet doorslijpen in geval van nood. Het gaat dan over het amputeren van de vinger.
Ik weet dat de kans dat je vinger ofzo gaat breken klein is, maar vond het geen geruststellende gedachte.
Kies daarom toch liever vr zilver of goud( verkleurt niet)

Veel succes nog bij de zoektocht

Groetjes Peggy
23/06/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...