Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede

19-6-2011 20:07:58
Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds in de knoei met de intrede in de zaal. Mijn verloofde wil niet graag al dansend binnenkomen, maar hoe zouden we dit dan het beste aanpakken?

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 452

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 21:33:46

Wat denk je van

this is the moment van Rene froger

the love of my life, van darla day (weddingsong)

allebei op you tube

Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 21:31:52

Wij willen binnen komen op "tonight gonna's be a good night" van the black eyed peas, maar doen dit zeker niet dansend! Dat gaan we onszelf echt niet aandoen

Delphine
28-10-2017
 Meld misbruik20-6-2011 22:52:57

Wij gingen ook niet al dansend binnenkomen omdat mijn (toen nog) verloofde dit niet wou. We gingen gewoon naar onze tafel gaan.
Toen we de zaal binnenkwamen en iedereen enthousiast rechtstond en in hun handen stonden te klappen, heeft mijn man mij meegetrokken rond alle tafels . Hij was gewoon meegezogen in al het enthousiasme.
Ons liedje was trouwens: Crazy in Love van Beyonce

Je ziet, op het moment zelf kan alles nog veranderen
Jullie zullen wel aanvoelen wat je wilt doen op dat moment...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...