Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke tekstje?

  19-6-2011 19:18:17
Dag Bruidjes,

Ik ben opzoek naar een leuk tekstje dat ik kan zetten naast een fototoestel.
We hebben een gastenboek met daarbij een fototoestel en de gasten mogen een foto trekken en die ineens inkleven in de gastenboek, maar ik wil daar graag een bordje bij plaaten dat ze een foto mogen maken en die ineens inkleven in het boek, maar ik ben een beetje inspiratieloos...iemand een ideeke?

Alvast bedankt!!

ann
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1189


lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik19-6-2011 19:37:09

Oh das een kei leuk idee! Denk dat ik het ga "stelen"! ;)
Maar ik zal het dan wel met een wegwerptoestelletje moeten doen...
Mmmmm....tekstje... misschien iets ludieks in de zin van "Doe eens iets cool, trek een gekke smoel, nee het is geen mop, kleef je foto hier maar op!"



Elke
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2011 19:54:37

Ik weet ook niet direct iets...

maar misschien is dit een begin en kan je er nog iets anders van maken wat betreft het opplakken van de foto... succes ermee...


Van toffe momenten en gekke bekken

mag je heel veel foto’s trekken.

Zo weten we nadien

wat we allemaal niet hebben gezien.




jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 20:17:03

Dat tekstje van Elke vinden wij wel leuk!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2011 9:51:59

Dat is een super idee!
ga ik zeker onthouden!

Dank je wel voor de tip!
Ik vind de beide tekstjes van elke en lieselot heel leuk!



joke
2-9-2011
 Meld misbruik20-6-2011 11:20:51

Doe je dit dan met een polaroid? Wij willen ook zoiets doen, maar weten nog niet exact hoe, zijn nog ideetjes aan het uitwisselen met fotograaf.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...