Terug naar overzicht
Hoi Aurelie Prachtig foto-album! Jullie zien er heel gelukkig uit! Wij zijn ook van plan om na ons huwelijk een album te maken met Albelli, fijn om te zien dat dit niet moet onderdoen voor een album gemaakt door de fotograaf... Groetjes Ine
ziet er echt heel leuk uit en nog van harte francis
Heel leuk fotoalbum. Jullie zijn een heel tof paar. Groetjes, Silke
Leuk gedaan!
leuk gedaan proficiat en geniet van het leven samen
Mooie album, creatief gemaakt! Mooi met die achtergronden. En héél mooi gekleed, ook je "waterval"boeket is mooi! GroetenJeff en Benny
heeel mooi hoor, ben jaloers op je boeket echt prachtig, ik wens jullie een gelukkig leven samen grtjs joke
Prachtig! Jullie straalden!
knap gedaan !!echt een superknap trouwkleed dat je aanhad. ik wens jullie een prachttoekomst vele groetjes
Waaw, super!! Echt heel veel geluk!! Je was prachtig! Groetjes Ellen
Hey Aurelie, ik heb genoten van de prachtige foto's in jullie album.Ik vind je kleed trouwens prachtig, en je boeket echt ongelooflijk. Heeft je man dit zelf gekozen of heeft hij hulp gehad ;-).Je zal er veel plezier aan beleven als je je foto's in dit album terugziet. ProficiatSonjaxxx
heel mooi gemaakt.
prachtige foto's
Prachtig gedaan Aurelie!!!! Al een beetje bekomen van jullie prachtige dag? Ik ben en blijf super fan van je jurk:-) veel groetjes
Oh, ik ben kei benieuwd, maar ik krijg dat niet open. Ik heb alles al geprobeerd, ik krijg telkens een reclamesite voor Albelli. Niet jullie fotoboek :(... Groetjes Sharon
Heel mooi gedaan! Je had een prachtige jurk, een prachtig boeket en je haar was ook super mooi! :-) Groetjes Kelly
Hoe komt dat nu dat ik dat echt niet open krijg :(... Ik zal thuis nog een keer proberen! Doei
Jeuj, eindelijk gelukt... Op het werk ging dat dus niet. Mooie foto's! Heel mooi boek. Amaai, waar hebben jullie die auto vandaan? Zalig zeg!!! Dikke proficiat en nog goed nagenieten en genieten van elkaar... Groetekes Sharon
Sharon deze komt van Nostalgic Cars en valt héél goed mee van prijs ;-)
Hey Aurélie en Jerry,Wat een stralende bruid was jij, maar Jerry was zeker ook op zijn best.Knap koppeltje zeg.Mooi weer, mooie wagen, mooie mensen, mooie dag...Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.Hoe was de huwelijksreis?En je haar zat ook piekfijn trouwens. Je stress van enige tijd geleden is ongegrond geweest hoor. Groetjes,Cindy