Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek met foto's

  19-6-2011 17:48:10
Dag bruidjes

aangezien jullie hier vaak met geweldige ideeën afkomen, ben ik er zeker van dat jullie ook wel een creatieve oplossing zullen hebben voor mijn "probleempje".

Ik heb een gewone fotoalbum gekocht in de Hema die we gaan gebruiken als gastenboek, maar het is de bedoeling dat naast de boodschap die de mensen schrijven een foto komt van de gast die dat bericht heeft genoteerd...
Nu is het boek nog wit en leeg uiteraard, maar ik denk dat het het makkelijkst is om in het boek al plaats te voorzien voor de boodschap en plaats voor waar de foto later zal moeten verschijnen...
Maar hoe kan ik dit nu best aanpakken? Zouden jullie het wel al op voorhand doen, of nog niet? Doe je het dan best met potlood of met zo'n scrapbook achtige dingen?

Graag jullie creatieve mening!
Bedankt!

Astrid
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1650


Annemiek
29-10-2011
 Meld misbruik19-6-2011 17:54:07

Hoi,

Wij gaan (ook volgens een ideetje van dit forum) een foto van onze gasten laten trekken bij het binnenkomen en gaan alleen kaartjes of etiketten klaarleggen als gastenboek die we dan nadien plakken naast de foto die genomen is bij het binnenkomen.

Groetjes, Annemiek



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-6-2011 17:57:36

ik heb al eens gezien dat er een kaartje bij lag om op het rechtste of op het linkse papier te schrijven met dan erbij dat ze een foto langs de andere kant gingen kleven. in een tekstje of gedichtje kan je altijd aanhalen wat je met de gastenboek wilt bereiken.als je het duidelijk vermeld van wat je van hen verwacht denk ik dat alles mogelijk is.

ik denk persoonlijk deze keer een boom (ev. een palmboom) te plaatsen en kaartjes te leggen zodat het een wensboom wordt. deze kaartjes kan je nadien ook met een foto van wie het komt naast elkaar kleven



ann
2-7-2011
 Meld misbruik19-6-2011 19:20:22

iemand ook een leuk tekstje bij hoe je dit kan duidelijk maken aan uw gasten?



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 20:28:42

Ik zou een kaartje eraan hangen met een lint, en erop zetten dat ze links of rechts moeten schrijven.

Bij ava verkopen ze platte stenen hartjes met een gaatje erin. WIj hebben eer een lintje doorgedaan en gestrikt en op de kaft van het album geplakt, toont wat persoonlijker.



Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik20-6-2011 0:10:11

Hoi,

Wij gaan tewerk zoals annemiek... Bij ons zullen er kaartjes ter grote van een foto liggen (10x15) in donkerrood ofzo denken we (daar zijn we nog niet uit) en een zilverstiftje om hun wensen te noteren en die komen achteraf bij in ons album met dan telkens de foto van die gasten. Zo willen we een megaalbum maken met alle foto's van de dag en dan achteraan het gastenboek.

Groetjes,
Celesta


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...