Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

  16-5-2006 21:19:18
Hoi allemaal,

Binnenkort treedt mijn zus in het huwelijk. Stilletjesaan wil ik beginnen met het voorbereiden van haar vrijgezellenavond (en dag). Overdag zouden we graag naar een pretpark gaan omdat ze daar verzot op is. Daar zouden we graag enkele opdrachten laten uitvoeren. Heeft er iemand leuke ideeën? En voor 's avonds? We houden wel van een rustige gezellige avond met vriendinnen en een etentje, maar enkele leuke opdrachten mogen er ook bij. Heb jij leuke ideeën? Laat ze me dan AUB weten!!

alvast bedankt!!
Nog veel trouwplezier voor iedereen!!
Groetjes Mieke

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1120


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik17-5-2006 16:27:00

Hallo Mieke,

Voor mijn vrijgezellendag hadden m'n vriendinnen een heel parcours door Leuven uitgestippeld. Ze zijn me thuis komen halen waar ik al een rebus moest oplossen om de volgende halte te vinden. Op elke stop kreeg ik een nieuwe rebus en eventueel een opdracht. Ik had op voorhand verwittigd dat ik niet zo zot was van onnozele opdrachtjes, maar ze hebben het deftig gehouden. Bv. snoepjes uitdelen aan mannen die een eigenschap van m'n toekomstige hadden, of aan vrouwen die iets hadden wat m'n vriend graag zag in vrouwen, foto's bekijken en raden welke m'n toekomstige uitgekozen had enz. De hele tocht leidde naar een 'schat', een grote taart in de vorm van een hart bij een bakker in de buurt. 'k Vond het een superdag, alhoewel ik er op voorhand wat schrik voor had. 's Avonds zijn we dan met heel de bende gaan eten en gaan fuiven.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...