TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
PartyDelight
|
19-6-2011 15:52:40
Beste Lien, Van bloemen weet ik weinig af maar vind het idee van de 50€ voor info te geven wel schitterend. Ga dit als dj voortaan ook gebruiken. Is wel gemakkelijk geld verdiend . Nee, grapje, service is bij deze zelfstandige wel ver te zoeken.
|
|
francis
6-7-2012
|
19-6-2011 15:54:30
hey ik ben zelf ook bloemisten en vind het wel heel raa dat je voor een gesprek moet betalen ik vind dat dit pas hoort bij een bestelling dus een voorschot maar wat ik weet niet waar u woont anders wil ik uw wel helpen hoor. www.francisvanluijk.nl vanluijkbb@zeelandnet.nl woon zelf ik Kloosterzande zeeuws-Vlaanderen
|
|
lie
10-9-2011
|
19-6-2011 16:23:08
Hello,
Bij alternatieve bloemen denk ik dadelijk aan celosia cristata (hanekam), protea en dergelijke, beide in mooi oud roze te vinden en bij een bloemist denk ik wel heel het jaar door te vinden. Je kan ook kiezen voor vetplantjes zoals hier: http://www.veetje.be/vetplanten/ maar misschien is dit té alternatief hehe ;)
Je kan ook kiezen voor traditionele bloemen maar misschien anders verwerkt?
Toedels,
Lie
|
|
Emily
26-5-2012
|
19-6-2011 16:50:51
Ik ben totaal geen planten en bloemenkenner maar alleszins: 50 euro voor alleen informatie vind ik er wel zwaar over :-)
|
|
Brenda
10-9-2011
|
20-6-2011 0:05:22
ik ken niks van planten maar 50 euro vragen omdat je er wél iets van weet, amai, dat is durven...
|
|
Julie
5-8-2012
|
27-6-2011 10:10:12
Hallo,
mijn mama is floriste en heeft daar nog nooit gehoord van zo'n praktijk!
|
|
patrick
|
22-7-2011 19:33:12
hallo, bijna alle bloemmen zijn op bestelling het hele jaar te verkrijgen, dit brengt natuurlijk wel een verhoogde prijs met zich mee.. ik zou u natuurlijk wel willen helpen met het uitzoekken van uw boeket en de samenstelling ervan zeker omdat u aangeeft dat u iets apparts wil..
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|