Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk

  16-5-2006 20:32:33
Hello iedereen,

Ik ben supper goed gezind vandaag want ik ben mijn trouwkleed gaan halen! Het is prachtig! Ze hebben zelfs een oplossing gevonden voor mijn sleepje tijdens het dansen zodat ik niet constant moet opletten dat er niemand op trapt.
Nu is het enkel nog wachten tot volgende week zaterdag voor ik het mag aantrekken.

Groetjes en veel plezier aan iedereen met de voorbereidingen!

Hilde
27/05/2006

Hilde
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 864


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 7:25:39

Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was.

Groetjes,
Lieve



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 7:56:46

Hey Hilde

Ik ben die van mij ook al mogen halen, of beter gezegd, bij de laatste pasbeurt mogen meenemen !

Deed toch maar raar hoor, zo met mijn trouwjurk over straat lopen ... Sindsdien heb ik stress :-) Elke avond vraag ik aan mijn mama hoe het met de jurk gaat ( hij hangt nl. daar) ben zo bang dat er iets mee zal gebeuren en idd ik kan ook al niet meer wachten om hem aan te doen !!!

Groetjes

Lien
26/05/06



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 9:39:58

Hey

Ben gisteren ook mijn kleed gaan halen. En nu hangt het hier in huis ... Ik voel het al kriebelen.
Nu zaterdag de grote dag. Heb het gevoel dat ik verschillende dingen vergeten ben...
En de zenuwen beginnen nu te gieren door mijn keel.
Ben dan maar beginnen wassen en strijken om toch aan iets anders te denken... maar lukt niet echt...

VEEEEEL SUCCES
Ann
20/5/2006



barbara
27-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 22:47:16

helaba,

ben ook vandaag mijn jurk gaan halen en nu wachten tot 27/05/06 SPANNEND



José
23-9-2006
 Meld misbruik18-5-2006 19:02:29

Hoi

Vraagje? Hoe hebben ze het opgelost met je sleep met een knoopje of hoe?

Groetjes, José


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...